Gå til innhold

OK.NO treff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva om vi setter den grensa ned littegrann da? til 3-400 posts...? Jeg er med på oslo treff...

Dette må være noe av det tåpeligste jeg har sett her på forumet!

Håper virkelig at dette er en dårlig spøk! :thumbdown:

Å sette en slik grense blir jo en oppfordring til å "spamme" for de som vil være med, men ligger under grensa... :nei:

Jeg er enig med deg, det var det jeg var redd for, men alle forslag er til å diskuteres....

Dummeste jeg har hørt å ha f.eks minimum 300 poster

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Hva om vi setter den grensa ned littegrann da? til 3-400 posts...? Jeg er med på oslo treff...

Dette må være noe av det tåpeligste jeg har sett her på forumet!

Håper virkelig at dette er en dårlig spøk! :thumbdown:

Å sette en slik grense blir jo en oppfordring til å "spamme" for de som vil være med, men ligger under grensa... :nei:

Jeg er enig med deg, det var det jeg var redd for, men alle forslag er til å diskuteres....

Dummeste jeg har hørt å ha f.eks minimum 300 poster

Jeg sa at alle forslag var til å diskuteres :hrm: Siden folket her ikke likte den ideen får vi la den være og komme opp med en ny en.... :yes:

Lenke til kommentar

vi burde kanskje heller bestemme oss for en dato vi skal ha neste møtet i oslo\lørenskog.. og hvordan vi kan nå frem til flest folk.. vi bør prøve å godsnakke litt med novec..

kanskje vi kan få gjort noe produktivt på skruesverksted, så vi kan lage en reportasje eller noe sånt..

 

uansett tror jeg ikke noobs er så veldig ønsket eller ønsker å være med.. (de burde i allefall ikke ønske det.. for helsens skyld :evil: )

Lenke til kommentar
vi burde kanskje heller bestemme oss for en dato vi skal ha neste møtet i oslo\lørenskog.. og hvordan vi kan nå frem til flest folk.. vi bør prøve å godsnakke litt med novec..

kanskje vi kan få gjort noe produktivt på skruesverksted, så vi kan lage en reportasje eller noe sånt..

 

uansett tror jeg ikke noobs er så veldig ønsket eller ønsker å være med.. (de burde i allefall ikke ønske det.. for helsens skyld :evil: )

Du har et veldig godt poeng der, og jeg støtter deg fullt ut... Vi burde snakke litt med Skrue og Novec, det skal vel ikke så mye til før mesteparten er på gli....

 

Jeg tror nok at det er de mest aktive her på forumet som blir med på dette....

Lenke til kommentar
uansett tror jeg ikke noobs er så veldig ønsket eller ønsker å være med.. (de burde i allefall ikke ønske det.. for helsens skyld :evil: )

Oj..

 

Der røk vel min plan om å møte opp. Jeg er jo så absolutt en n00b når det gjelder vannkjøling. Faktisk så driver jeg akkurat nå i natt med å lage mine første egenproduserte vannblokker. Jeg er jo av den oppfatninga at noe av det mest positive med et slikt treff er å kunne lære av andres erfaringer/kunnskap.

 

Hvis jeg skal si at jeg har et mål her i livet, må det være å aldri tro at de rundt meg ikke har noe å lære meg.

 

Det ser ut som at vi må arrangere to møter. Ett for de som kan alt, og et for oss n00bs som frykter for helsa.

Lenke til kommentar
uansett tror jeg ikke noobs er så veldig ønsket eller ønsker å være med.. (de burde i allefall ikke ønske det.. for helsens skyld :evil: )

Oj..

 

Der røk vel min plan om å møte opp. Jeg er jo så absolutt en n00b når det gjelder vannkjøling. Faktisk så driver jeg akkurat nå i natt med å lage mine første egenproduserte vannblokker. Jeg er jo av den oppfatninga at noe av det mest positive med et slikt treff er å kunne lære av andres erfaringer/kunnskap.

 

Hvis jeg skal si at jeg har et mål her i livet, må det være å aldri tro at de rundt meg ikke har noe å lære meg.

 

Det ser ut som at vi må arrangere to møter. Ett for de som kan alt, og et for oss n00bs som frykter for helsa.

Jeg tror han mente at de som var helt noobs på pc og hardware... Ikke akkurat på vannkjøling, men rett meg hvis jeg tar feil...

 

Har heller ikke lagd vannkjøling eller drevet med det, men har da lært noe og vet nokså mye til hvordan jeg kan lage det...

Lenke til kommentar

Darkthrone - Kataarian Lifecode

 

En lite tips, sangen heter Kathaarian Life Code.

en liten leif smøg seg innpå meg i et svakt øyeblikk.. hva kan jeg si?

 

Oj..

 

Der røk vel min plan om å møte opp. Jeg er jo så absolutt en n00b når det gjelder vannkjøling. Faktisk så driver jeg akkurat nå i natt med å lage mine første egenproduserte vannblokker. Jeg er jo av den oppfatninga at noe av det mest positive med et slikt treff er å kunne lære av andres erfaringer/kunnskap.

 

Hvis jeg skal si at jeg har et mål her i livet, må det være å aldri tro at de rundt meg ikke har noe å lære meg.

 

Det ser ut som at vi må arrangere to møter. Ett for de som kan alt, og et for oss n00bs som frykter for helsa.

 

ja, det var jo fryktelig synn.

 

vi må virkelig arangere to møter: et for de som kverulerer og et for de som ikke kverulerer :roll:

 

ikke kom å si at du ikke tok humoren i den siste kommentaren?

 

og corevette har så rett. jeg har ikke noe stort ønske om at alle fra OT delen av hardware forumet skal dukke opp. du sier at du driver med å lager egen blokk.

hvis jeg ikke bommer har du vel drevet å tukla litt med diverse andre projekter som du har lager worklogg av? er du da en "n00b" i dine egene øyne? ikke i mine..faktisk..

 

de jeg ikke ville ha med spesifikt var folk som ikke har noen stor interesse for pc, men som bare slenger seg med for morroskyld, eller at de kke har bedre å finne på..

prøv å legg godvilja litt til selv om jeg ordlegger meg litt dålig og kommer med dålige spøker.. :hrm:

Lenke til kommentar
..............

 

Det ser ut som at vi må arrangere to møter. Ett for de som kan alt, og et for oss n00bs som frykter for helsa.

 

ja, det var jo fryktelig synn.

 

vi må virkelig arangere to møter: et for de som kverulerer og et for de som ikke kverulerer :roll:

 

ikke kom å si at du ikke tok humoren i den siste kommentaren?

 

og corevette har så rett. jeg har ikke noe stort ønske om at alle fra OT delen av hardware forumet skal dukke opp. du sier at du driver med å lager egen blokk.

hvis jeg ikke bommer har du vel drevet å tukla litt med diverse andre projekter som du har lager worklogg av? er du da en "n00b" i dine egene øyne? ikke i mine..faktisk..

 

de jeg ikke ville ha med spesifikt var folk som ikke har noen stor interesse for pc, men som bare slenger seg med for morroskyld, eller at de kke har bedre å finne på..

prøv å legg godvilja litt til selv om jeg ordlegger meg litt dålig og kommer med dålige spøker.. :hrm:

Du har et poeng der, angående Noobs så har du rett, men skjønte ikke hva du mente men "OT delen" mener du OffTopic delen?

Lenke til kommentar

det med 2 møter var vel ikke serriøst??

 

jeg mente det i allefal bare som en spøk.

om karamba er furten er det hans problem. han kan ha sitt eget møte for min del hvis han er så nærtagen, selv om det sikekrt hadde vært morro å hatt han med.

 

hva kan man si?

 

men uansett: hvem skal ta ansvaret for å prøve å profilere dette littegranne?

Lenke til kommentar

Glad dere så bort i fra det med minimums post. har vært medlem på forumet siden 2001 men har byttet navn og greier siden det.

synes også det med minimumsposter var dumt grunnet at mange faktisk bare legger inn komentarer på hvor fett ting er.

men jeg er med på et slik treff etter min idle tid på over et 4 mnd her.

 

synes det er bra noen tar initiativet til å gjøre slike ting.

 

stå på (så skal jeg prøve å beholde dette nicket her)

 

Mvh

KFB

Endret av xcetera
Lenke til kommentar
det med 2 møter var vel ikke serriøst??

 

jeg mente det i allefal bare som en spøk.

om karamba er furten er det hans problem. han kan ha sitt eget møte for min del hvis han er så nærtagen, selv om det sikekrt hadde vært morro å hatt han med.

 

hva kan man si?

 

men uansett: hvem skal ta ansvaret for å prøve å profilere dette littegranne?

Sender du/noen meg en mail med all info etc så skal jeg få det på forsiden.. Om dette er hva du mente med litt profilering?

Lenke til kommentar
det med 2 møter var vel ikke serriøst??

 

jeg mente det i allefal bare som en spøk.

om karamba er furten er det hans problem. han kan ha sitt eget møte for min del hvis han er så nærtagen, selv om det sikekrt hadde vært morro å hatt han med.

 

hva kan man si?

 

men uansett: hvem skal ta ansvaret for å prøve å profilere dette littegranne?

Sender du/noen meg en mail med all info etc så skal jeg få det på forsiden.. Om dette er hva du mente med litt profilering?

Hvis det er ingen andre som vil/gidder å ta iniativet så kan kanskje jeg gjøre det....

Lenke til kommentar
det med 2 møter var vel ikke serriøst??

 

jeg mente det i allefal bare som en spøk.

om karamba er furten er det hans problem. han kan ha sitt eget møte for min del hvis han er så nærtagen, selv om det sikekrt hadde vært morro å hatt han med.

 

hva kan man si?

 

men uansett: hvem skal ta ansvaret for å prøve å profilere dette littegranne?

Sender du/noen meg en mail med all info etc så skal jeg få det på forsiden.. Om dette er hva du mente med litt profilering?

først av alt må vel skrue kontaktes og avklare om det går fint å ha det "hos han"..

det krever at noen tar ansvaret for å arangere dette. hvem skulle vel passe bedre en skrue i dette?

deretter må det avgjøres en dato og påmeldingslister.

 

da sender jeg deg gladlig en mail!

du skulle vel ikke ha noe ønske om å væra med? :roll:

 

edit: jan (skrue) er vel på ferie slik jeg forsto det?

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar

Hehe, jeg blir galdelig med jeg om det er hos skrue eller et annet sted ikke så mange timer unna. Oslo er liksom grensen for hvor nord jeg drar, kaldt der oppe vettu ;)

 

Send mail til skrue da, så kan han bare ta det videre Lars selv, så skal vi nok få til noe. Hadde virkelig vært moro å vært med, fikk ikke med meg forrige gang så.

 

-P-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...