Fragletrollet Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Høres jo moro ut, men spørs om de som faktisk ikke har ingeniør grad får slippe noe til da? Tenkte på konversasjon osv... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Høres jo moro ut, men spørs om de som faktisk ikke har ingeniør grad får slippe noe til da? Tenkte på konversasjon osv... Det skal du ihvertfall ikke være redd for! Ingen av oss snakket i tredjegrads ligninger i det forrige treffet, hvor alderen varierte fra 16-17 til 56. Tvertimot, jeg tror alle som en var på nett fra begynnelsen av, og jeg kan ikke tenke meg annet enn at det vil fortsette...... Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Et Oslo-treff til må vi få til! Jeg fikk jo ikke vært med på det forrige, dessverre! Hadde jo vært artig å få med litt flere, da! Hvor mange er det plass til hvis vi skulle kjøre verksted-treff, Skrue? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tjah, det vil jo fort bli folksomt med fler enn 7-8 stykker vil jeg tro. Verkstedet er jo ca 20kvadrat, så det er jo begrenset hvor mange som kan delta, akkurat der. Og som sagt; Det er jo lov til å legge frem alternativer! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Tjah, det vil jo fort bli folksomt med fler enn 7-8 stykker vil jeg tro. Verkstedet er jo ca 20kvadrat, så det er jo begrenset hvor mange som kan delta, akkurat der.Og som sagt; Det er jo lov til å legge frem alternativer! Ja, hadde vært gøy det, men vi skulle ha fastlagt dato for treffet og folk måtte ha meldt seg på.. hadde jo vært den letteste måten... eller kanskje ikke...! Med tanke på de 20k... er det ikke no form for uteplass der? hvis sola skinner så kan vi være litt ute og.. Håper det blir mer en 7-8stk, helst mange flere... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 er det snakk om et nytt oslo treff? jeg bor jo bare 6 mil unna, så det skulla da gå greit. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Tjah, det vil jo fort bli folksomt med fler enn 7-8 stykker vil jeg tro. Verkstedet er jo ca 20kvadrat, så det er jo begrenset hvor mange som kan delta, akkurat der. Stiller opp igjen jeg i alle fall. Var trivelig sistså er gjerne med igjen. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Stiller opp igjen jeg i alle fall. Var trivelig sistså er gjerne med igjen. Ja, jeg og håper jeg får med meg 2-3 stk til.. Men er det noen som kan gi en beskrivelse på hvos det ligger henn? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Må prøve å komme med jeg og, og ta med meg schmelck Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 De fleste er vel på Ferie nå.. men jeg håper at vi får til et treff en gang om IKKE altfor lenge!!... Man kan jo alltids ta et treff i helg (fredag\lørdag) etter sommerferien (tenkte på flere treff)og hvis det er flere som er med så er det jo bare Konge... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Joda, vi må jo få til det. Nå er det ikke meningen å rappe initiativet fra noen, men "internt" har vi snakket om følgende: Jeg disponerer et verksted på ca 20 kvadrat på jobben, hvor vi evnt kunne arrangere et treff, kanskje i løpet av august. En liten ulempe er muligens beliggenheten; Scandic Triaden på Lørenskog. Bussforbindelsen fra sentrum er imidlertid god, så kanskje det kan friste allikevel? Vi har også en hyggelig pub / uteservering hvor det for den som lyster, er muligheter for å innta både mat og drikke før eller etter "økta", bare som et forslag. Kan det være noe? Det meste av utstyret jeg benytter for å lage vannblokker etc vil være tilgjengelig, og PC med internettforbindelse vil selvsagt også være på plass. Men, det kommer jo litt an på hva man vil legge vekt på; Mat og drikke eller mekking og diskusjon. Men det meste lar seg jo kombinere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ingen skal få komme og si at data er usosialt lenger ivertfall Kjempe tiltak folkens, vi trenger flere som dere i verden Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Joda, vi må jo få til det. Nå er det ikke meningen å rappe initiativet fra noen, men "internt" har vi snakket om følgende: Jeg disponerer et verksted på ca 20 kvadrat på jobben, hvor vi evnt kunne arrangere et treff, kanskje i løpet av august. En liten ulempe er muligens beliggenheten; Scandic Triaden på Lørenskog. Bussforbindelsen fra sentrum er imidlertid god, så kanskje det kan friste allikevel? Vi har også en hyggelig pub / uteservering hvor det for den som lyster, er muligheter for å innta både mat og drikke før eller etter "økta", bare som et forslag. Kan det være noe? Det meste av utstyret jeg benytter for å lage vannblokker etc vil være tilgjengelig, og PC med internettforbindelse vil selvsagt også være på plass. Men, det kommer jo litt an på hva man vil legge vekt på; Mat og drikke eller mekking og diskusjon. Men det meste lar seg jo kombinere. Jeg er med.. Men hvor er Lørenskog da? Jeg får sikkert med meg 2 til... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Lørenskog? 10-15 minutter med bil fra Oslo sentrum, i retning Gardermoen. Ca 20min med buss, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Takker så mye, men gi mer info nå eller senere hvis det virkelig blir noe... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) bodde på lørenskog en gang i tiden rasta nærmere bestemt.. husker enda at jeg som 4åring stakk av hjemmefra klokka 3 om natta og gikk å la meg i rundkjøringa for å sove. bli kjørt hjem av purken et par timer senere skrue: jeg tar med kobber..masse kobber...og litt plexi..og litt alu...og noen nipler... *have to write myselfe å list to remember..* stemmer sterkt for mekking og diskusjon, i allefall for min del. med mindre man serverer 17åringer på lørenskog om dagen.. edit:skrue, hadde du tengt på en kveldspils sammen med andre overklokkere eller bare et måltid mat og tilhørende diskusjon? Endret 16. juli 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 bodde på lørenskog en gang i tiden rasta nærmere bestemt.. husker enda at jeg som 4åring stakk av hjemmefra klokka 3 om natta og gikk å la meg i rundkjøringa for å sove.bli kjørt hjem av purken et par timer senere skrue: jeg tar med kobber..masse kobber...og litt plexi..og litt alu...og noen nipler... *have to write myselfe å list to remember..* stemmer sterkt for mekking og diskusjon, i allefall for min del. med mindre man serverer 17åringer på lørenskog om dagen.. edit:skrue, hadde du tengt på en kveldspils sammen med andre overklokkere eller bare et måltid mat og tilhørende diskusjon? LOL! Jaja, da er du i det minste kjent der! Fint om du tar med deg litt materialer og ting, kanskje vi kan få tid til å lage en fancy blokk også? Om ikke ferdig, så i alle fall et stykke på vei. Det blir vel for det meste mekking og diskusjon vil jeg tro, men det kan vel hende at det blir litt "føde" innimellom også? Har vel egentlig ikke tenkt på noe spesielt ennå, men vi blir sikkert enige om et opplegg. En kveldspils er jo ei heller å forakte, kanskje som en avslutning? PS: Vi serverer cola også! BenSin: Sklier? Er´u på sjekker´n eller? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 ååå er interisert på dette men veit ikke om jeg har anledning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå