Lacim Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hey, det er ikke ulovlige stoffer vi snakker om her! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hey, det er ikke ulovlige stoffer vi snakker om her! kanj se litt rart ut å sitte med 1m stor pipe Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noen som har tips om når det kan være? Lenke til kommentar
Greez Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Passer fint for meg på Lian i Trondheim, fint å grille der! Edit: Hva med i helga som er nå? Endret 4. juni 2004 av Greez Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Passer fint for meg på Lian i Trondheim, fint å grille der! Edit: Hva med i helga som er nå? ikke lian vi ble enige om Marinen Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Minst i helga da, har eksamen i 3MX på mandag, og muntlig på fredag! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Helga som er nå? litt tidlig er det ikke? hva med lørdag den 12 juni, i 5-6 tida? mvh ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Helga som er nå? litt tidlig er det ikke? hva med lørdag den 12 juni, i 5-6 tida? mvh ballemann Passer det for folket eller? Lenke til kommentar
sete Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Minst i helga da, har eksamen i 3MX på mandag, og muntlig på fredag! Jeg har eksamen i 3FY på mandag *grøss*. Ser fram til et eventuelt treff på Marinen i Trondheim Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Minst i helga da, har eksamen i 3MX på mandag, og muntlig på fredag! Jeg har eksamen i 3FY på mandag *grøss*. Ser fram til et eventuelt treff på Marinen i Trondheim jau, da sier vi at det bli klokken 6 da? den 12 juni? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Minst i helga da, har eksamen i 3MX på mandag, og muntlig på fredag! Jeg har eksamen i 3FY på mandag *grøss*. Ser fram til et eventuelt treff på Marinen i Trondheim Ah, jeg også! Jeg sa på forhånd, både 3kj og 3mx går an, bare jeg ikke får 3fy!! Men hva fikk jeg? Typiskt, sier jeg Lenke til kommentar
sete Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Minst i helga da, har eksamen i 3MX på mandag, og muntlig på fredag! Jeg har eksamen i 3FY på mandag *grøss*. Ser fram til et eventuelt treff på Marinen i Trondheim Ah, jeg også! Jeg sa på forhånd, både 3kj og 3mx går an, bare jeg ikke får 3fy!! Men hva fikk jeg? Typiskt, sier jeg Hehe, slik tenkte jeg også. Angrer på at jeg ga blaffen i de siste 3FY-timene nå. Lykke til! De trenger vi alle Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Blir kansje med på trondheim treffet Bor i Levanger, ca en time nordover Ble litt usikker på hvor marinen er? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 like ved en bro, som binder sentrum og øya sammen.. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kan dere ikke vente med trondheimtreffet til jeg har flytta dit da? Flytter oppover 1 august. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Oj, litt lenge til da, men kan jo ta flere treff da Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 jeg vil ha et treff i krsand området. hjelper det noen? weee, jaaa.. har en kammerat av meg og som bor i kristiansands området.... Blir det noe av dette i det hele tatt? Hadde jo vært best i sommer 04... ca midt i ferien...??? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Blir det noe av dette i det hele tatt? Hakke peil jeg, det er jo INGEN som svarer.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) jeg er med på en gang i sommer jeg.. oslo eller hamar for mitt vedkommende.. kanskje jeg får revi med meg axentrix og.. vi går vist på skole sammen vi (trodde virkelig ikke han drev med slikt) men er det egentlig noe interesse for et nytt møte så snart? kanskje vi skal prøve å organisere det litt bedre? det kunne mest deffinitivt vært morro å møte likesinnede. Endret 10. juni 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hmmm ser at det blir mange folk fra Tr.heim på treffet.... Så marinen er jo en fin plass.... Må bli en fin sommerdag (en helg?) Meldt fint vær til helgen (Lørdag og Søndag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå