karamba Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nå har de på NGT kommet seg på jobb etter pinse, så opplastinga gikk seg til igjen. Her kommer altså noen få bilder av Oslo-treffet: CoolKid, Koffe, CandyKing, Skrue og Tabaqui CoolKid eh... Karamba.. Skrue, CoolKid og Tabaqui Det var de jeg tok. Hyggelig var det i alle fall! Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hmm... ser koseli ut. Sku ønske jeg var der, men blir litt langt for meg å komme til oslo. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Så hyggelig ut. Hvor stor var aldersforskjellen? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 looking nice, håper det blir snarest i tr.heim Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Så hyggelig ut. Hvor stor var aldersforskjellen? ingen, alle nerder er som unger. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 DER DEere satt! trodde vi skulle møte nederst ved taxiplasen jeg.... damn! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 vi møttes jo der... men så jikk vi opp for å grille... (jeg møtte 40 min for tidlig.. uheldig med tog-valg) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hmm... ser koseli ut. Sku ønske jeg var der, men blir litt langt for meg å komme til oslo. Ikke bare ser koselig ut, men det var virkelig det! Jeg sjøl var faktisk litt i tvil om jeg ville "passe inn", men vi fant jo tonen med det samme! Ser frem til neste "runde" Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 vel, hva med noe lignende for oss sørlendinger på bystranda i krsand? Det var det deilig idag iallfall. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 ingen, alle nerder er som unger. Hehe, sant nok. (Snakker for meg selv) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Synes det virker meget stas at Skrue møtte opp og trivdes. Han fremstår jo som "guruen" innenfor egenlaget vannkjøling her på forumet. Thumbs up, Skrue. All respekt, digger arbeidet ditt! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg ser frem til tr.heims treffet Lenke til kommentar
sete Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvis det blir et T.heims-treff, er jeg med Gikk glipp av hardware.no-treffet før jul en gang PS! Det passer nok best for alle etter eksamen! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Synes det virker meget stas at Skrue møtte opp og trivdes. Han fremstår jo som "guruen" innenfor egenlaget vannkjøling her på forumet. Thumbs up, Skrue. All respekt, digger arbeidet ditt! Må jo bare takke for det, Pinnella! Jeg satte faktisk stor pris på det hele sjøl. Om jeg er noen "guru" på vannkjøling får jo dere bedømme, men jeg har kanskje visse muligheter og kunnskaper utover det jevne, i kraft av min alder og tekniske forståelse. Btw: Workloggen dukker nok ganske snart opp som en artikkel her i stedet, så får jeg heller følge opp loggen etterhvert. "Wait and see"! There´s more to come..... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jepp så koselig ut det der. Alder spiller vel liten rolle så lenge inntressen er den samme . Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Så hyggelig ut, hadde vert kjekkt hvis det ble et treff rundt Sandnes/stavanger (eller bare ta Hommersåk ) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 må være enig i at data har ingen aldersgrense.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 frister med et trondheimstreff, kanskje jeg skal ta med den lille vannpipa mi Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 frister med et trondheimstreff, kanskje jeg skal ta med den lille vannpipa mi va snakk om grilling her, ikke fredsrøyking Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 frister med et trondheimstreff, kanskje jeg skal ta med den lille vannpipa mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå