ATi-Radeon Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan ikke akkurat si det er spesielt vanskelig å ordne med plass. Festningen eller marinen er to greie alternativer. Lian går også, men da blir det trikk eller biltur. marinen er fint, men passer vell ikke på kvelden på en fredag elns Joa festningen og marinen er en fin plass, da griller vi der? Grilling på marinen that is Hvem vil melde seg frivillig til å ordne osv? hva med en egen side for bare tr.heim's møte? Når? Hva med "18 juni fredag" ? vi snakker kl 2 til kanskje kl 6 her da?? du begynner vell ikke å drikke før 7-8 ? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Her er det et kart over St.hanshaugen fra gule sider (håper linken virker, Hvis ikke søk på "St.hanshaugen" på stedsnavn). Kl 18.00 i sør-enden av parken ved drosjeholdeplassen er vel greit. Da kan jo vi gå videre derfra. Send meg en pm så kan dere få mob-nummeret mitt evt. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Rød prikk: her bor jeg Blå prikk (nederst) her skal vi møtes. Don't come knocking on my door Endret 27. mai 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ang. Trondheim, vi får se hvor mange som er interesserte. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Her trur jeg marinen er, iafall ligger det under domkirka, bring the grill f00d.. , count me in but when? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg kommer ikke til å møte opp i oslo på dette møtet, siden jeg skal et annet sted. Men hvis det blir et møte til en annen gang blir jeg sikkert med, bare jeg ikke er opptatt. Håper dere som drar har det morro i hvert fall da Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 var det slik at man skulle ta med grill og grillmat? og hvis det er så, og jeg ikek kan ta med grill, kan jeg får grille på noen andres grill? (i tillegg til dem selv såklart...) og når var dette? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 var det slik at man skulle ta med grill og grillmat?og hvis det er så, og jeg ikek kan ta med grill, kan jeg får grille på noen andres grill? (i tillegg til dem selv såklart...) og når var dette? Du kan helt sikkert få grille pølsene på f.eks min grill. Det er ingen problem! Det var kl 18. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tar med en engangs-sak jeg også, så med mindre det blir veldig mange som ikke har med er det nok ikke noe problem. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 NÅ pøser det jo ned... Det er kanskje ikke så hyggelig å grille i regnvær. Skal vi utsette grillinga eller finne et nytt sted? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tror egentlig bare dette er en midlertidig skur. Vent litt med å utsette alt? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Kan vi ikke bare møte opp? Hvis været er bedritent kan vi jo bare labbe til nærmeste pizza sjappe eller liknende. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Her (st.hanshauen) så er det iallefall sluttet å regne, og ser ut til at det lysner... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Nå er det sol, og skyene er på vei bort. Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 ser ut som om jeg tar en tur også.. men jeg kjenner jo ikke noen av dere... vink hvis dere ser en forvirra svartkledd jævel. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hallo til alle som møtte opp på St.Hanshaugen! Det var svært hyggelig å hilse på alle sammen, og jeg storkoste meg! Det tror jeg egentlig alle gjorde? Ser frem til neste "happening"! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg kan gjerne møte opp på et trondheimstreff, så lenge en ussel liten fjortenåring er ønsket der da. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 var dere mange der da? Vel, det kunne vært flere. Men vi seks som møtte opp, hadde det i alle fall hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå