k-zen Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 synes støynivået på min hp pavilion ze4278 er høyt. lurer på om det går an å bytte vifte? på mange bærbare går jo vifta nesten aldri. hadde vært greit i forbindelse med skole f.eks hvis jeg bare bruker word eller excel om den kunne vært stillere. finns det noen programmer for å justere turtall på vifta eller stille ned cpu kraften eller noe som reduserer støy/vifta? Lenke til kommentar
iNas Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei, hva det angår viftestøy kan det til en viss grad modifiseres med strøminnstillingen "Portabel/Laptop". Ellers er kanskje det ulempen med hp pavilion ze4278 og enkelte Celeron-optimaliserte pcer. Men normalt skal ikke viften pese ut lyder på dokumenter i word eller powerpoint brukerprogrammer. Jeg kan se etter noen alternative løsninger. Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 men har hørt at det går an å bytte ut vifta, noen som har noe info om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå