Hoax Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Skal ha meg en ny TV til Xbox'en Den skal være billig og best mulig, Hva bør jeg se etter? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Må selvfølgelig være stereo TV. Har det noe å si hvor mange Hz TV'n er eller gir Xbox'en konstant bilde som gjør at det ikke har noe å si om jeg bruker en 50 eller 100Hz TV? Er det fordel med widescreen eller blir det for sammentrykket? Lenke til kommentar
striky Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Skal du ha rimelig TV går du for 50 Hz. Billige 100 Hz er ikke noe særlig (går gjerne ut over kvaliteten på andre komponenter). Om du går for widescreen eller 4:3 får være opp til hva du foretrekker, men det er ingen tvil om at widescreen er framtiden Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Ellers noe jeg bør vite? Har aldri kjøpt meg TV selv hehe. Selgere har en tendens til å vri dårlig til bra så jeg tar det heller her enn med en Elkjøp selger f.eks Edit: Har ikke prøvd Xbox i widescreen "mode" men noe sier meg at det blir for sammentrykket grafikk i høyden...? Endret 9. mai 2004 av Hoax Lenke til kommentar
striky Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hvor sammentrykt bildet blir avhenger av hvordan TV-apparatet omdanner et 4:3-bilde til 16:9. På de aller fleste apparater så gjøres dette ved at bildet strekkes mye horisontalt på sidene, og lite på midten. Dette fungerer i mine øyne veldig bra. Du har jo også muligheten til å vise bildet i rett format med svarte striper på venstre og høyre side. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Hvor stor skjerm bør jeg kjøpe da? Med tanke på at det kanskje blir endel 2player spilling så bør den vel ha litt størrlse... Lenke til kommentar
striky Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Størrelse må du nesten bestemme selv, det er jo du som skal bruke apparatet. Jo større, jo bedre, men større betyr også høyere pris. Dersom du velger 4:3 går du for en 28/29-tommer. Dersom du velger widescreen går du for en 28/32. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Okey, får se hva de har på TV sjappa i morgen...Må jo svi av no bursdags penger hehe Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hvor mye penger hadde du tenkt å bruke ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå