HEE Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Tenkte jeg skulle vite om det var flere på forumet som hadde hørt om dem. mine favoritter er følgende. 1:ein likandes kar (texten på denne er bare så utrolig) ei gong hadde jeg ei på par tre hundre ! 2:arbadak arba (bra denne og) nr 2. nyre lever milt og prostata. 3:det e thorstein hyl (vaffel kastingen) !! 4:nyst droppa Syre ! ( frakk text ) klar i haue som en en gongs grill ! 5:rist med raua ! ( vi er side brok og kan alle tricksa ! ) med flere ! hele cd er ganske bra noen er dårlige da men.. side brok er kult mener jeg Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ah.. er så dritt lei den musikken! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Er ikke _så_ begeistra for Side Brok, men joa de er jo relativt orginale da og en likandes kar er ikke så værst. Men foretrekker nå Techno/trance og metallen min jeg Men helt klart bedre enn mye annet som kommer fra norge om dagen :/ Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ein likandes kar er bra ja Er vel egentlig ingen av de andre sangene jeg har falt helt for. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Gatas Parlament! det er bra norsk rap! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 vaffelkasting ja hehe =) syns låten Side Brok (nr 2 på plata) er den beste jeg ja.. Side brok er genialt ja. på linje med gatas Parlament og klovner i kamp. alt annet er bare æsj.. EKISSESMYASS! stilig med ræpp der dem "snakka lika fort so spanjola på cola Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er forresten stilig å finne inspirasjoner fra amerikanske rappere i norske raptekster; but I can't figure out which Spice Girl I want to impregnate og spekulere på kaffor ei spice girl ej helst vil impregnere litt artig. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 stilig med ræpp der dem "snakka lika fort so spanjola på cola Eller klar i haue som en en gongs grill !! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 jaja, eg kasta vafle frå to meter høge stylte.. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Side Brok er genialt geniale tekster Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hmm...slutta med Hip-Hop etter at eg var ferdig med Pen Jakke Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) SNOP! JAJAJAJA!! Den sangen er jo den beste på albumet da!! Kongesang! Jæævlig bra Utdrag av teksten: du våkna kvar søndag med sure lesta svartare samvittigheit enn pedofile presta når ej sitte og kosa mej og fyre opp so ligge du inn i vik og kasta opp og det e syltøft og hardcore med et åpe, blødande majesår for når du e blakk og trenge å verte drita så fe du vindusspylarvæske kjøpt på krita! nei ej veit ka ej fe i mej, ej laga det sjøl heimebrent, heimevin og heimeøl så du kan ta dinna reve din og stikk nå opp i ræva di ej veit ej hælde mej til gjæra mi og ka med blæra di og ka med hjærnå di ka med levra di ... mora di Sangen hanlder stort sett om en krangel mellom en hasj røykende jazz mann og en sprit drikkende harry mann. Jævlig genialt! Hele teksten Endret 13. mai 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg syns Side Brok er tragisk.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg syns Side Brok er tragisk.. Jeg syns du er tragisk!... Jeg syns SideBrok er jævlig genialt! Trommer og diverse andre instrument bruker de også, noe som er ganske uvanlig for hip/hop. Jævlig dyktige folk. Hip/Hop frå Hovdebygda ruler Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg syns Side Brok er tragisk.. Jeg syns du er tragisk!... Jeg syns SideBrok er jævlig genialt! Trommer og diverse andre instrument bruker de også, noe som er ganske uvanlig for hip/hop. Jævlig dyktige folk. Hip/Hop frå Hovdebygda ruler De er ganske jazzinspirerte jah.. Jeg var forresten på Side brok konsert på VossaJazz.. Skitbra! Fytti flate til det TOK AV! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Jeg var forresten på Side brok konsert på VossaJazz.. Skitbra! Fytti flate til det TOK AV! Jeg har faktisk hatt sjangsen til å gå på to konserter, men det har aldri klaffa. Første gangen var det 20års aldersgrense, andre gangen hadde jeg tentamen samtidig med konserten Endret 14. mai 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå