KjellV Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg vil ha meg ny mobil NÅ! Sitter med en 2 år gammel 3510 som holder på å gå i oppløsning og er lei av å måtte trykke halvveis gjennom telefonen når jeg skal skrive melding. Brukte malen for enkelhets skyld: Funksjoner: -Kalender: JA, men ikke spesielt avansert -MMS: Ja -GPRS: Nope-WAP:(ja/nei). -Kalkulator: Ja-JAVA:(ja/nei). -Email klient:Kjekt å ha? Ikke noe nødvendighet. -Spill: NEI Form: -Klapp/"vanlig" - Ikke viktig -Vekt: Maks ca tusen -Antenne Ikke så nøye med Skjerm: Farge/ikke farge. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm Jo større jo bedre, men ikke avgjørende -Touchscreen: Nei Pris: Jo billigere, jo bedre. Er ca rundt det de to modellene koster nå (2500,-) Diverse: -Merke: Ikke viktiga/nei). -Videokamera: Nei -Symbian: Nei -Triband: Har ikke vært i USA og tror ikke det kommer til å skje med det første -Infrarød port: Ikke viktig -Bluetooth: Ikke viktig -Minne: Jo mere, jo bedre -Minnekort?: Ikke viktig -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Nei -Radio:Nei -Wlan: Nei -3g(UMTS): Kjekt å ha men ikke viktig Batterilevetid: Lengst mulig Har dere evt. noen andre telefoner å anbefale så gjør gjerne det. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 da synes jeg at du bør kjøpe deg samsung x600 hvis du vil ha litt bra med minne, men hvis ikke så kjøp deg t630 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 da synes jeg at du bør kjøpe deg samsung x600 hvis du vil ha litt bra med minne, men hvis ikke så kjøp deg t630 Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Viss bluetooth og infrarød ikke er viktig for deg. Går du for x600 den har jo tross alt et av markedets beste kamera!. Men alt i alt synes jeg T630 er best (fordi den har BT). Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Dobbelpost ? ;P Min personlige mening hopper på X600, grunnet: Kamera og skjerm! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 En ting til: Passer datakabelen til E700 til en X600? Var bare E700 som var nevnt hos netshop. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 kan hvertfall ikke overføre bilder du har tatt med kameraet på x600 til pc hvis man kunne det ville jeg kjøpt den telefonen for lenge siden Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 kan hvertfall ikke overføre bilder du har tatt med kameraet på x600 til pc hvis man kunne det ville jeg kjøpt den telefonen for lenge siden Hvordan fikk amobil det til i testen da? Lenke til kommentar
beh Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 De kunne juo f.eks. sendt bildene til en epost adresse over MMS... Det er samme problem som jeg har med min Nokia 3100, hadde den hatt kamera hadde jeg blitt gal! Har ikke råd å sende MMS hver gang jeg vill overføre noe, kabel er jo bare tøys. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 kan hvertfall ikke overføre bilder du har tatt med kameraet på x600 til pc hvis man kunne det ville jeg kjøpt den telefonen for lenge siden Hvordan fikk amobil det til i testen da? Et problem vi støtte på var at vi ikke fikk overført bilder som oversteg MMS-grensen på 80 KB. Dette skyldtes rett og slett at Samsung har fjernet muligheten for å overføre bilder via kabel fra X600 til PCen. Dermed fikk vi ikke brukt de absolutt beste bildene, og vi må ta til takke med de vi ser under. quote fra amobil.no her Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 spar penga dine.. og vent litt til. du vil bli mye mere fornøyd da ..bare et lite tips Lenke til kommentar
panybs Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 er ikke noe vits i å vente. Det kommer jo alltid noe nytt, spesielt i mobil bransjen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ja enig.. jeg tenker jeg venter på siemens s65 jeg.... den har det meste jeg ønsker meg og 1,3mp kamera Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 ja enig.. jeg tenker jeg venter på siemens s65 jeg.... den har det meste jeg ønsker meg og 1,3mp kamera Når og pris? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg ville valgt T630 da! pågrunn av skjerm og design! kanskje ikke beste kamera, men det funker helt fint! Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Dobbelpost ? ;P Min personlige mening hopper på X600, grunnet: Kamera og skjerm! Korleis kan du seie at x600 sin UFB-skjerm er betre enn t630 sin TFT-skjerm? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Dobbelpost ? ;P Min personlige mening hopper på X600, grunnet: Kamera og skjerm! Korleis kan du seie at x600 sin UFB-skjerm er betre enn t630 sin TFT-skjerm? Samme lurte jeg på Jeg dropper sansynligvis X600 siden det ikke er mulig å overføre bilder via datakabel. Jeg føler også at T630 har for lite minne og for dårlig kamera. Jeg får ut å lete litt videre da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå