above Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hallo Jeg har sykt problemer men å få fjernet noe vannvittig ereterenser search rute under adresselinjen i IE. Jeg har prøvd opp til 50 ganger å kjøre Ad Aware (oppdaterte hver gang) Regsupreme og en del andre slike programmer for å prøve å få det fjernet, men til ingen nytte. Jeg håper derfor at dere kan hjelpe meg.. hva kan/må jeg gjøre for å få det vekk? Håper på gode svar. Takker for svar på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hva med og avinstalle IE og legge den inn på nytt? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 ereterenser Prøvd Spybot Hva heter den search-baren? Myway/search? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) ER DEN BLÅ....hvis ja har jeg den også! Har du installert Divx player?, det fulger med GAIN (DRITT!!!!) i divx no... EDIT: det eneste jeg kan tenke meg er at du avinstallerer DIVX Player Endret 8. mai 2004 av Cell_v14 Lenke til kommentar
above Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Den er en blå en ja som heter: Balm proc upload Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det står ingen ting på min...noen ganger f.eks adjgnfasdjbised, har du prøvd og avinstallert DIVX enda? Lenke til kommentar
above Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Det står ingen ting på min...noen ganger f.eks adjgnfasdjbised, har du prøvd og avinstallert DIVX enda? Jeg har ikke Divx Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har ikke Divx da har ikke jeg peiling Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Gå inn på Virtualplastic. Der vil du få beskjed om hva det er som ligger på maskinen, og hvordan du skal gå frem for å fjerne det... Har bestandig funka godt for meg (selv om endel av instruksjonene krever litt manuelt styr..) EDIT: Du vil få beskjed på førstesiden HVIS du har noe kjent Adware/Spyware liggende inne. Gjenkjennes ingen trussel vil du ikke få noen beskjed... Endret 8. mai 2004 av snowbaard Lenke til kommentar
pstub Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Prøv Advanced Uninstaller 2004! (http://www.innovative-sol.com/) Der har du egne valg for hvilke ekstra tool-bars som er installert i IE! Du kan skru dem av eller avinstallere dem! Lykke til! Lenke til kommentar
above Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Prøv Advanced Uninstaller 2004! (http://www.innovative-sol.com/) Der har du egne valg for hvilke ekstra tool-bars som er installert i IE! Du kan skru dem av eller avinstallere dem! Lykke til! TUSEN HJERTELIG TAKK Dette hjalp Og tusen takk for alle dere andres gode svar. Funker disse og Mvh Ostebu Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hadde et lignende problem ! Brukte "systemgjenoppretting" i XP. Tilbakestilte maskinen til dagen før. Genial funksjon Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Prøv HijackThis. Og CWShredder er en finfin kombinasjon. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Slikt møl er ein god grunn til å skifte til t.d. opera eller firefox/mozilla. Og dette hadde vel passa betre her: windows delen av forumet eventuelt her trykk då vel Endret 8. mai 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå