eab Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 har hatt ford, og eneste skruinga der (bortsett fra bytte av bensinpumpe) var jeg selv (eller de jeg lånte bort bilen til) skyld i. Men så er det sinnsykt enkelt å skru på halvgamle forder også. på en ettermiddag hadde jeg vært ut og inn med girkassa 3 ganger. Ellers klarte jeg å ødelegge en drivaksel, bruke opp et sett bakdekk og å blåse toppakningen. En liten sprekk i bakfangeren ble det også da jeg kjørte rally og måtte stryke langs autoværnet med hjørnet. Hadde gått bra hvis veivesenet hadde skrudd inn den forbanna bolten som stakk ut Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hva med en veteranbil.. Det er mange som har restaurert de, sånn at det ikke er mye vedlikehold som trengs, og det er billig å drifte... Mitt forslag vil være en Ford Capri.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hva med en veteranbil.. Det er mange som har restaurert de, sånn at det ikke er mye vedlikehold som trengs, og det er billig å drifte... Mitt forslag vil være en Ford Capri.. Eller en volvo 142 eller en pen amazon Kongebiler! Finner du en uten rust har du bil resten av livet Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kj0p deg en Daihatsu Charade GTTI du - dritfet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå