berit i kiosken Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei, jeg har store problemmer!! Jeg har netopp skiftet til nytt kabinet, og så har jeg koblet sammen alt. Men når jeg starter pc'en stoper den ,og så kommer det opp "Detecting IDE drivers ...", og der stopper den.Så går den ikke lenger!! Jeg har sjeket harddisken og den er det liv i, den sviver. Hva kan være galt??? m.v.h Kristian Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 kan du være litt mer presis ?? kommer du inn i bios ? har du bare byttet kabinett elle har du lagt til noe nytt også etc?? smell that ?? thats the smell of your computer taking a dirt nap after a visit from the static electrisity man Lenke til kommentar
berit i kiosken Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 har bare byttet kabinett Lenke til kommentar
berit i kiosken Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Har funnet feilen, en pinne på cd rommet der du kobler til ide kabelen var trykt inn!!!! Yahoo!! nå funker den!!!!! Lenke til kommentar
matslm Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg ha 2x60BG harddisker men den ene funer ikke når jg kobler den til.... står bare detecting IDE drivers og av og til går den inn i windows mens andre ganger sdår den bare der og ikke gjør noe... kommer inn på BIOS ja... men når jg trykke på autodetect drivers til slave hardsiken finenr den inne noe... den har funke før men slutta plutselig å funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå