Gå til innhold

drivere til hovedkort og skjermkort

Anbefalte innlegg

satte inn et innlegg i forumet i stad, men tipset jeg fikk stemte ikke helt..så prøver igjen her...trenger hjelp raskt...:

sitter å sliter litt med en pc her...har formattert pc'en og strever med å finne de rette driverene....

har funnet ut at jeg har hovedkort: ASUS vt8363/5 kt133/km133...noe annet som står på hovedkortet er: a7v-ml....fikk tips om å laste ned: VIA Hyperion 4-in-1-driveren.....men det skjedde ikke noe.

har også problemer med å finne grafikk kort drivere....tror jeg har et grafikkkort som heter: s3 savage4 3d agp grafikk...? fikk tips om å laste ned fra denne linken..men heller ikke d hjalp: http://www.softwarepatch.com/utilities/s3savage4.html

ser på device manager at jeg mangler:

-multimedia audio controller

-pci device

-video controller...

har bare 16 farger på pc skjermen akkurat nå....

noen som veit hva jeg skal gjøre?

btw...pc'en er kjøpt på elkjøp og er av type HP Pavilion 7920....

blir utrolig takknemmelig for tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

asus siden har problemer tror jeg...det har den hatt i hele dag...får ikke frem downloads siden...

mener du jeg bare skal lete etter kt133?

har også problemer med en orm som heter isass.exe...utrolig irriterende å måtte skru på pc hvert minutt

Lenke til kommentar
asus siden har problemer tror jeg...det har den hatt i hele dag...får ikke frem downloads siden...

mener du jeg bare skal lete etter kt133?

har også problemer med en orm som heter isass.exe...utrolig irriterende å måtte skru på pc hvert minutt

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=239396

søkefunksjonen er ein fin ting. Det samme er "forum kategorier" til venstre på siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...