JuGeun Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Lurer på om noen vet hvordan man fjerner den noe sjenerende operatørlogoen på lg g5400. Må man laste ned en blank logo eller? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Se i se & hør en av sidene der står det hvordn man fjerner operatørlogo. Tror det koster 10kr elns. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Se i se & hør en av sidene der står det hvordn man fjerner operatørlogo. Tror det koster 10kr elns. En kan ikke fjerne operatørlogoen på LG-mobiler Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 hvis du laster ned en blank logo, vil den jo ikke synes. da kan man si at den er fjernet. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 hvis du laster ned en blank logo, vil den jo ikke synes.da kan man si at den er fjernet. Funker ikke på LG, den godtar ikke andre logo'er virker det som. Har du fått det til selv? Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 det har kanskje noe med at logoene til LG har en annen størrelse? jeg har ikke prøvd det selv, har heldigvis en veldig brukervennlig nokia Lenke til kommentar
eblth Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 har en Nokia 7250i, noen som vet om en side hvor de har sånn logo blank (før var det over hele sida på sider som boomi og inpoc, men finner det ikke lenger...) Eller er det kanskje en wapside jeg kan laste den ned fra..? Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Når du laster ned en blank logo dekker det bare over bakgrunns bilde....så du ser en hvit rektangel over bakgrunns bilde. Det skjedde i hvertfall med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå