knut-eirik Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Som sagt så lurer jeg på hva som er best av: 1 Gigabyte K8NSP nForce3 250 og 2 Gigabyte K8NSNXP nForce3 250 Var så handlekåt i dag at jeg rett og slett kjøpte et hk som er kresen på ram ->denne tråden <- Så nå sender jeg en mail til Netshop.no og håper de kan legge til K8NSNXP kortet istede for Asus K8V SE Delux kortet. Som sagt ønsker å vite forskjellen på de kortene K8NSNXP kortet fant jeg en test av ved hjelp av google og likte det jeg så og leste, men det andre kortet er 600ke billiger og det er jo litt penger det å... Lenke til kommentar
3dme Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Dette er den beste,den har nforce 250gb chipsettet,mer features,den andre er en lite versjon med vanlig nforce 250.. Edit:Husk at de ikke har fått inn kortene ennå da.. Endret 8. mai 2004 av 3dme Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Jupp, det billigste har jo ikke fierwire heller... Fant frem med din link, sidene til gigabyte var trøblet før i dag da jeg lett. Takker for linken Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kanskje du kan vente på et kort som har SATA og hardware NCQ http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=241302 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Hmm gadd ikke vente, bestilte det kortet som kommer om noen dager -> Gigabyte K8NSNXP nForce3 250. Det virker som et lovende kort. Det har agp og pci lock, det betyr at jeg bare må klokke litt Interasangt dette med den nye kontrolleren da 200Gig disker av ny type kan ligge på Raptor ytelser, sikkert verdt vente tiden for noen. Endret 9. mai 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå