Gå til innhold

Svindel på QXL ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, folk flest tror jo nettop at harddisk er selve boksen som sitter under dataen og som gjør det mulig å legge inn programmer. Går du på for eksempel på en møbelforretning så ser du ofte HD skap (enorme møbler med null lufting).

Nei mener dette er bevist av selger, ikke så fryktelig dumt da mesteparten av di som er på qxl faktisk ikke er nerder (bare se på hva di biter på), at han setter en høy makspris er jo bare noe jeg også har villet gjort, men det er jo opp til ham å godta budene han får.

Lenke til kommentar
Det er jo litt morsomt at han har copy-pastet info fra forhandleren uten å fjerne prisen.

Pris med 19" CRT-skjerm 9495 Kr

Pris uten skjerm 7695 Kr

Særlig når han setter en "kjøp nå" pris på 11500 :green:

Noen folk er gale :)

Prisen er jo urealistisk, men folk på qxl gir bud som det flyr ;)

Lenke til kommentar
Det ser ut til at selger liker å gamble ;) Han har positive tilbakemeldinger på andre gjennomførte handler, så å mistenke det for svindel er vel å dra den litt langt :hmm:

Mvh

svarteF

2 stjerner på qxl og stole på selger , er å dra den langt!

Lenke til kommentar
Hmm.. jeg ser ikke helt svindelen i dette?

Overskriften er litt fjortiss, men å betale på forskudd er ikke et krav, så sånn sett er det jo ikke så lett å bli lurt her.

Hvis du vet hva " ?" betyr i rette betydning, så leser du overskriften "en gang til"

man drar jo ganske mye oppmerksomhet på qxl da, virker som mange har meninger der.

Lenke til kommentar
Hmm.. jeg ser ikke helt svindelen i dette?

Overskriften er litt fjortiss, men å betale på forskudd er ikke et krav, så sånn sett er det jo ikke så lett å bli lurt her.

Hvis du vet hva " ?" betyr i rette betydning, så leser du overskriften "en gang til"

man drar jo ganske mye oppmerksomhet på qxl da, virker som mange har meninger der.

Når ble å vekke oppmerksomhet en svindel? Jeg har lest overskriften, så du behøver ikke tro jeg er blind... Jeg ser forsatt ikke svindelen i dette.

"Oi, en usedvanlig rar tittel.. DET ER SVINDEL, SVINDEL SIER JEG!"

Lenke til kommentar

Hvis trådstarter oppfattet det som en mulig svindel må han jo få lov til å spørre folk på forumet om de er enige eller ikke.

Han sier ikke det er svindel, han spør (det er derfor overskriften inneholder et spørsmålstegn) om det er det.

Lenke til kommentar

Når ble å vekke oppmerksomhet en svindel? Jeg har lest overskriften, så du behøver ikke tro jeg er blind... Jeg ser forsatt ikke svindelen i dette.

Hehe.. regner med du tuller her? Du skal være rimelig trangsynt for å ikke se hvorfor man kan lure på om dette er svindel. Ny pris er i rundt 9500 spenn og han har kjøp nå for 11500? Men, men.. Svindel eller ikke, morsomt var det i alle fall :)

Lenke til kommentar

Hehe.. regner med du tuller her? Du skal være rimelig trangsynt for å ikke se hvorfor man kan lure på om dette er svindel. Ny pris er i rundt 9500 spenn og han har kjøp nå for 11500? Men, men.. Svindel eller ikke, morsomt var det i alle fall :)

Er ikke svindel å prøve og selge en pc for mest mulig penger. For at dette skal kunne kalles svindel så må selger lyve om system specs, f.eks hevde at den har et 9800Pro når den i realiteten har 9800SE, eller påstå at den har 9800XT når det er et flasha 9800Pro osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...