DigitaL BlasteR Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Heisann! Har tenkt til å kjøpe denne harddisken kanskje:-=> <=-. Noen som har erfaring med denne? Eller noen kommentarer til kjøpet i det hele tatt? Takker for gode svar Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Heisann! Har tenkt til å kjøpe denne harddisken kanskje:-=> <=-. Noen som har erfaring med denne? Eller noen kommentarer til kjøpet i det hele tatt? Takker for gode svar Jeg har den, funger grimlene den. Godt med litt backup og slippe å dra å linke med andre hvis du skal ha noe! Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Heisann! Har tenkt til å kjøpe denne harddisken kanskje:-=> <=-. Noen som har erfaring med denne? Eller noen kommentarer til kjøpet i det hele tatt? Takker for gode svar Jeg har den, funger grimlene den. Godt med litt backup og slippe å dra å linke med andre hvis du skal ha noe! Jeg har 1 stk 300 og 4 stk 250 GB av disse. Bortsett fra at 300 bare er 5400 RPM og derfor er litt treg, så er det bare topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå