Fredrik Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei, Finnes det en måte jeg kan legge ut bilder på en htmlside som gjør at vanlige brukere uten store kunnskaper på data ikke kan lagre et bilde, evt. flere bilder ved høyreklikk og de vanlige måtene? Om det finnes, noen som kunne vist meg et eksempel på koden? Siden jeg kan sånn cirka null om html, java og\eller php.. Takk for svar -fredrik- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=191238&st=0 <= les og lær Kom vel strengt tatt fram til at det vil alltid vere en måte å få tak i bilder på, om man faktisk vil. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Les den tråden arve linka til. Oppsummering; Man vil ALLTID få tak i et bilde, så lenge det vises korrekt. Man kan hindre den "normale" brukeren fra å tak i bildet på forskjellige måter, som er nevnt i den tråden. OG SØK! Endret 8. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Dette har vært oppe mange ganger før, og jeg tipper du får svar på det du spør om i tråden Arve linker til. Hvis ikke kan du fortsette i den tråden. Stenges Endret 9. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg