Gå til innhold

et godt digitalkamera!

Anbefalte innlegg

ja, jeg trenger meg et nytt digitalkamera i klassen 1-2000! noen som har noen veldig gode alternativer? jeg har laget en liste

• pent design
  • skarpe bilder
  • det skal være solid
  • behøver ikke og være brukervennlig
  • bør ha en billig type minnebrikke(siden jeg har hatt sony, sykt dyre de memory stickene)
  • det bør kunnes ta bra bilder i mørket
  • det behøver ikke og være med noe spessielt software!(men er altid greit med litt)

håper ikke dette var formye og forvente :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God bildekvalitet på f.eks Nikon Coolpix 2200 og 3200. Virker som helt kurante kamera på de områdene du lister opp. De bruker SD kort, og designet er ikke så aller verst. De er mindre enn de ser ut som på mange bilder.

ok! men hva følger med av ekstra utstyr? er det noen norske/engelske tester av de?

edit: er det noen bedre bilder av de kameraene? de så ut som #¤#)¤()%"& for å sensurere det! men er det noen andre gode alternativer?

Endret av kake_fredrik
Lenke til kommentar

Det er, så vidt jeg vet, to utgaver av kamera, eller av pakkene som kameraet selges i da.

I den ene pakken følger "alt" med. Oppladbare batterier, lader, usb kabel, tv-kabel, programvare, software og bærerem.

I den andre pakken mangler oppladbare batterier og lader. Den andre pakken er billigere, fordi man må kjøpe dette ved siden av hvis man ikke har oppladbare AA batterier og lader hjemme.

Synes ikke de er så stygge jeg... riktignok ikke så lekre som Ixus-serien til Canon og Mju-serien til Olympus da. Det er lettere å se hvordan ett kamera ser ut, ved å kunne stå og ta på det selv.

Lenke til kommentar
Det er, så vidt jeg vet, to utgaver av kamera, eller av pakkene som kameraet selges i da.

I den ene pakken følger "alt" med. Oppladbare batterier, lader, usb kabel, tv-kabel, programvare, software og bærerem.

I den andre pakken mangler oppladbare batterier og lader. Den andre pakken er billigere, fordi man må kjøpe dette ved siden av hvis man ikke har oppladbare AA batterier og lader hjemme.

Synes ikke de er så stygge jeg... riktignok ikke så lekre som Ixus-serien til Canon og Mju-serien til Olympus da. Det er lettere å se hvordan ett kamera ser ut, ved å kunne stå og ta på det selv.

oky! men jeg vurderer ett sony dsc p52! er det et bra kamera? har sony fra før men er på tide med et nytt! har gått i bakken så mange ganger at det klikker og av og til ikke skriver til minnekort osv.. men er det et kamera og satse på? evt konkurenter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...