Stringer Bell Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 den ser jo ikke videre pen ut heller (jeg skal ikke poste detaljerte meninger om den saken) og den har visstnok bare 0,9mp kamera Bare? dette er jo topp for en mobiltelefon. Se på bildene tatt av den. Mobileburn.com Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ir er utrolig dårlig uansett Feil. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 den ser jo ikke videre pen ut heller (jeg skal ikke poste detaljerte meninger om den saken) og den har visstnok bare 0,9mp kamera Bare? dette er jo topp for en mobiltelefon. Se på bildene tatt av den. Mobileburn.com Den har vel nærmere 1mp enn 0,9mp har den ikke?? Da runner vi av og da blir det 1mp! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ir er utrolig dårlig uansett Feil. Ir er slettes ingen dårlig ting, det er bare det at BT er mye bedre! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Denne telefonen er interesang, en liten down.. det er nokia, jeg vil si at det er mindre kvalitet.. Sony Ericsson, Samsung, siemens ++ er nok "bedre" telefoner? JEg synes i affal at nokia har altfor mye feil på sine telefoner! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Denne telefonen er interesang, en liten down.. det er nokia, jeg vil si at det er mindre kvalitet.. Sony Ericsson, Samsung, siemens ++ er nok "bedre" telefoner? JEg synes i affal at nokia har altfor mye feil på sine telefoner! Det er bare PISS å si sånt! Har du noen begrunnelse?? Jeg har hatt 4 nokiaer og det har ikke vært noe feil med dem, bortsett fra en virus liknende sak på 3650, men det kan ikke Nokia noe for. Nokia har ikke så mye sw-feil, det meste er støt og fukt skader... Det har veldig mye å si hvordan du bruker telefonen på om den blir ødelgt eller ikke... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Denne telefonen er interesang, en liten down.. det er nokia, jeg vil si at det er mindre kvalitet.. Sony Ericsson, Samsung, siemens ++ er nok "bedre" telefoner? JEg synes i affal at nokia har altfor mye feil på sine telefoner! Det er bare PISS å si sånt! Har du noen begrunnelse?? Jeg har hatt 4 nokiaer og det har ikke vært noe feil med dem, bortsett fra en virus liknende sak på 3650, men det kan ikke Nokia noe for. Nokia har ikke så mye sw-feil, det meste er støt og fukt skader... Det har veldig mye å si hvordan du bruker telefonen på om den blir ødelgt eller ikke... .. jeg har og hatt en god del nokia`er, null feil på de og.. Men nokia har fortsatt mest feil. ( sammenlignet med konkurentene ) Og ang "..en liten down.. det er nokia.." grunnen er egentlig bare at jeg ikke er så gla i Nokia.. Vil heller velge SE foran Nokia, men dette er min PERSONLIGE mening! Endret 9. mai 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå