Solarstone Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg har tre Socket-A Shuttler og er veldig fornøyd med dem. Mine er 1 stk SN41G2B som kona bruker og 2 stk SK41G som døtrene mine bruker. Jeg synes de er rålekre men jeg de er varme og ikke spesiellt stillegående. Vi har alle tre maskinene på et eget rom, ikke i stua. Når du putter inn en prosessor som lager mye varme og en raptor (forestiller meg at den også blir ganske varm) vil nok viften mått kjøre max hastighet det meste av tiden. Et heftig skjermkort med en vifte eller to hjelper ikke akkurat! Hvis du vil ha en stillegående stue-PC bør du tenke igjennom dette med varme og støy på forhånd. Hvis du er ungkar er det bare å skru opp lyden på alle høytalerne, helle i en øl, klø deg på ballene og si "Hæ, hvilken viftestøy?" Hvis du derimot har det som meg bør nok Shuttle'n ha sitt eget rom. hahahaa Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Trådstarter: hva med en maks pris? 1024 RAM => Feil tid å kjøpe det nå .... dyrt! netshop. ukens tilbud. 1Gigg OCZ. 2k2. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 socket A er dødt Nei? Utdyp, gi begrunnelser hvorfor du tror det er det. Hvis du tenker på det at ingen har satt opp Socket A-system, så er det fordi Socket 754 er bedre. Det betyr ikke at Socket A er dødt.. Heldigvis Lenke til kommentar
guge Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ser ut til at bruker Swag i har en løsning i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=243690&hl= Jeg synes forøvrig heller ikke at Socket A er dødt. Det er en arkitektur som for tiden gir veldig mye for en lav pris. Jeg har tre slike systemer hjemme og er veldig førnøyd med dem. Passer bra for dem som ikke spiller de aller hotteste spillene og for dem som greier seg med en DVD til DivX jobb pr natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå