Drunken_Master Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har kjøpt en hydor 20 II pumpe. kan jeg teste den ved bare sette i strøm uten å ha noe vann igjennom den? eller kan den bli skadet da? har ikke slanger ennda! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Tror jeg ville ventet - hvis det er en pumpe som kan stå under vann så er det jo bare å slippe den opp i en bøtte da. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Tror jeg ville ventet - hvis det er en pumpe som kan stå under vann så er det jo bare å slippe den opp i en bøtte da. jo da men det skal en slange på toppen da vet ikke om det er inn eller ut! er det ut skal det funke Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Spiller da ingen rolle hvis du bare passer på at både inn- og ut-åpningene er under vann. Tro meg - du ser om den fungerer på bevegelsen i vannet Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Den øverste nippelen på pumpen er UT og den på siden er INN. Du trenger ikke å ha noe slange på bare å sette den i ei bøtte så ser du at den virker eller ei.. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Den øverste nippelen på pumpen er UT og den på siden er INN. Du trenger ikke å ha noe slange på bare å sette den i ei bøtte så ser du at den virker eller ei.. takker. skal sjekke det i morgen. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Den øverste nippelen på pumpen er UT og den på siden er INN. Du trenger ikke å ha noe slange på bare å sette den i ei bøtte så ser du at den virker eller ei.. Du kunne kanskje nevnt i samme slengen at utgangsnipelen (den på toppen) ikke bør vende opp... Ellers kan det være noen får seg en rask ansiktsvask Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Pumper generelt har ikke godt av å stå og gå i luft bare så det er helt avklart. Artic: Du tror ikke du kunne nevt det for 1 år siden og 2 måneder? Fikk en ganske så ufrivillig dusj den gangen Endret 8. mai 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Pumper generelt har ikke godt av å stå og gå i luft bare så det er helt avklart. Artic: Du tror ikke du kunne nevt det for 1 år siden og 2 måneder? Fikk en ganske så ufrivillig dusj den gangen hehe.. samma her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå