henriksern Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Heisann! Jeg får snart en Siemens SX1, og kommer jo såklart til å bruke den til MSN, surfing osv. men så så jeg prisene på youngtalk og GPRS, og derfor lurer jeg på om det å chatte på msn koster mye? ser det koster 0.10kr per kb, men hvor mye kb sender/mottar man når man chatter? Mvh Henrik EDIT: fant akkurat ut at denne posten var litt feilplassert, wops.. :| Endret 8. mai 2004 av InZomnia Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 du overfører egentlig ikke så mye data hvis du ikke prater med mange samtidig:) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 agilemessenger er billig men det vil nok koste litt hvis du snakker veldig mye, koster vel en eller to kroner å logge på max og så kommer snakking ved siden av. Surfing er uaktuelt da det koster 30-50kr pr vanlige internettside Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 En venn av meg var på agile messenger i ca 3 timer, det kostet han 40kr... Lenke til kommentar
maia Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hvilket abb. har han vennen din? Jeg har YoungTalk og var på agile messenger i to minutter, skrev ca 7 korte setninger til 2 forskjellige personer, betalte 8 kroner. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 agile har gprsteller, er jo bare å se der hvor mye det koster deg;) bare husk at den bruker den interne telleren i telefonen og tar da med evt surfing og irc du gjør samtidig Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 takk til alle for svar! da får vi jo se hvor fort penga fyker Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg kan være pålogget i flere timer og snakke ganske mye til ca 2 kr. (litt over 100kb, chess king) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 agile har gprsteller, er jo bare å se der hvor mye det koster deg;) bare husk at den bruker den interne telleren i telefonen og tar da med evt surfing og irc du gjør samtidig Bruker agilemessenger den interne gprstelleren i Symbian? I så fall bør man huske at mms krever stort forbruk av grps, og dette forbruket listes opp på grps-telleren. Men gprs som brukes ved sending og motakelse av mms er gratis. Det vil derfor se ut som om du bruker mer penger enn du faktisk gjør. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Bruker agilemessenger den interne gprstelleren i Symbian?Jeg tror ikke det, telleren i Agile Messenger viser ofte forskjellig fra den på "interne" hos meg. (i versjon 2.00, har ikke sjekket i det siste) Men gprs som brukes ved sending og motakelse av mms er gratis.Tja.. ikke gratis, men fastpris. (utenom kampanjer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå