ligebli Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Har lastet ned hele rpm pakken, men får feil når jeg prøver å installere. er det noen her som har fått det til å kan forklare litt omkring fremgangsmåten ?? Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Er det ingen som har gjort dette... tror jeg trenger å laste ned på nytt. Kan noen gi meg en god www for nedlasting, hele dritten i en fil, kan jo ikke drive på å laste ned 50-60 filer, det er jo som å gå tilbake til windows 3.0 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: ligebli skrev (2002-04-08 20:07):Er det ingen som har gjort dette... tror jeg trenger å laste ned på nytt.Kan noen gi meg en god www for nedlasting, hele dritten i en fil, kan jo ikke drive på å laste ned 50-60 filer, det er jo som å gå tilbake til windows 3.0 Brenne fila på CD-R? Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Er det noe hjelp i det ? Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Er enig med deg der men de h.... kryptiske finanva .... det burde kunne merkes bedre, så hadde man jo et valg. Lenke til kommentar
staannoe Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Gå til et runlevel uten X (grafisk grensennitt) # init 3 Denne kommandoen fjerner den gammle KDE installasjonen # rpm -e `rpm -qa |egrep ^kde` Gå så inn i den katlogen som inneholder rpm filene til KDE3 Skriv så følgende kommando # rpm -Uvh *rpm Start så maskinen på nytt. (Selvfølgelig ikke helt nødvendig) Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Eg gjorde det på den pinglete måten, gjennom Software Manager i Mandrake. Starta med å laste ned det eg trudde var nødvendig, men fekk sjølvsagt ein del meldinger om manglande pakker. Dette lasta eg ned til slutt: arts3 libarts3 kdelibs3 libqt3 kdebase3 pluss eit par andre ekstrating som ikkje er nødvendige. Så valgte eg berre alle pakkene i Software Manager, trykte på Install, oppdaterte .xinitrc og PATH (som det står i installasjonsvegleiaren på kde.org), logga ut, restarta X og logga inn på ny. Og jammen funka det :smile: Eyecandy Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Er det mye som er gjort i KDE3 ? - Spesielt merkbare forskjeller ? - Da jeg kun bruker WindowMaker er det en stund siden jeg brukte KDE sist,.. Men kunne vært kult å prøve for morro skyld,.. Vil bare vite litt sånn forskjeller før jeg selv prøver,.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå