meastp Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Hei! Jeg bestemte meg for å installere OOo på norsk, og siden jeg hadde prøvd å legge til sources før, uten tilfredsstillende resultat, bestemte jeg meg for å laste ned og installere med (dpkg -i *). Det ga meg masse dependency errors, så jeg forsøkte å fjerne filene igjen. Nå viser det seg at spellcheck-nb og nn ligger igjen - ihvertfall tror apt det: Removing openoffice.org-spellcheck-nn-no ... cat: /etc/openoffice/dictionary.lst: No such file or directory mv: cannot create regular file '/etc/openoffice/dictionary.lst': No such file or directory dpkg: error processing openoffice.org-spellcheck-nn-no (--remove): subprocess post-removal script returned error exit status 1 Jeg stamper i kvikksand her , hva skal jeg gjøre? Endret 9. mai 2004 av meastp Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Harduprøvd--fix-missing? --fix-broken? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Begge gir samme resultat når apt forsøker å fjerne dem. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Legg dem til - så får apt noe å slette (hihi). Forøvrig finner du de filene vaneligvis i /usr/lib/openoffice/share/dict/ooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå