pæra Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Lager meg en IRC klient for tiden. Jeg får koblet opp til serveren og alt, men når jeg kommer til det å motta beskjeder fra IRC serveren samtidig som en skal kunne skrive til serveren skurrer det litt. Det går nemlig ikke med non blocking socket, og da sliter jeg med å få det til. Kan noen hjelpe? Skriver klienten i C og bruker WinSock. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har skrevet to svært enkle socket-programmer i løpet av mitt liv, så jeg har ikke spesielt mye erfaring på området. En ting du kan prøve er å ha to sockets -- en opp og en ned. Jeg tror forresten du ville fått (vil få) bedre respons ved å plassere denne tråden i C/C++-forumet. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) -Feilpostet -Dobbelposting Neste gang så bruker du raporter knappen som er oppe i postvinduet for å få en moderator til å flytte tråden din istedenfor å lage en ny tråd på den riktige plassen. Dobbelposting forsøppler forumet, noe som betyr at vi vil slippe flere slike hendelser i fremtiden. Vi fortsetter det her . Stenges Endret 8. mai 2004 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg