Whiteshit Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Etter å ha spelt såvidt litt i spelet, fryser heile spelet, og lyden går på repeat... så etter ei stund får eg opp feilmeldinga at vpu recorderen min har slutta å fungere eller (ka pokker stod no der ) noke med signal? uansett...noken som har opplevd samme problem? eventuelt løsning på problemet? skjermkortet mitt er for øvrig sapphire 9600 n-pro Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 har du prøvd å oppdatere drivarane til skjermkortet? det er ein bug med CoD og gamle ati drivarar. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 har du prøvd å oppdatere drivarane til skjermkortet? det er ein bug med CoD og gamle ati drivarar. Kan vere...skal sjekke... Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Skru av hele VPU recoveren. Jeg synes den virker dårlig. Etter jeg skrudde den av har alt gått knirke fritt hos meg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Skru av hele VPU recoveren. Jeg synes den virker dårlig. Etter jeg skrudde den av har alt gått knirke fritt hos meg. Er det som må gjøres. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hm, jeg tror jeg hadde et lignende problem. Jeg kjørte bare spillet i safe-mode, så funket det. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Prøvde nemlig i safe mode også...og det funka like dårlig.. men update til nyeste driver var en god ide ser ut til.. einaste problemet var at den nye drivaren snudde opp ned på alle ikon på desktopen... Edit: slår en av vpu recorderen der en kan krysse av "enable vpu recorder" ? for det funka tydeligvis ikkje hos meg....prøvde det nemlig....kan den skru seg på igjen automatisk? Endret 8. mai 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har sånt problem jeg å. Er det sånn hos deg at det fryser på samme sted hele tiden? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kan det være det berømte andre-brettet der du skal løpe over åkern som blir bomba av mortars. Det eneste som hjalp for meg der faktisk, var å velge en annen lyd-setup. Du kan jo evt. prøve det om ikke annet funker. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Ja det fraus på samme plassen heile tida. Men det var på det "training" brettet. Det som hjalp meg var nye drivarar, såvidt eg husker. (er jo ei stund sidan dette ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå