Arctic Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 USA må jo være et fantastisk flott land som lar resten av verden få vite om alt grumset. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Mange av dem som stemmer på Bush tror da altså også på at USA aldri reiste til månen, men at det hele ble spilt inn i Hollywood - i følge FOX. De tar andre vinklinger ja, men det får vel være grenser, Seixon?. Ehm, nei. Jeg har ikke sett på dette med månen, men jeg tror det var slik at de hadde noen skeptikere på FOX som snakket om dette med måneferden. Tror nå ikke at de stilte seg at de trodde dette var sant, men de var ikke redd for å gjøre en reportasje for å få folk til å tenke litt kritisk til det staten og pressen hevder. Din konklusjon er bare teit... Skal jeg hevde at nordmenn flest tror på spøkelser osv. pga av det programmet som går på TVNorge? Det var en dokumentar på Discovery hvor de tok for seg måneturen og ting som ikke stemte. Og det var et par ting som var særdeles muffens...men det er lenge siden jeg så den Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg støtter Seixon og JoachimR. Liker å være "underdog". Dessuten har jeg ikke så mye stygt å si om Statene. Alle andre graver frem så mye dritt de kan om USA, men hadde vi gjort det samme om Norge, hadde vi nok funnet litt av hvert her også ja...... Det er en god del ting jeg ikke liker med USA, og dette er fenomener som jeg har sett mer til i det siste. Kunne kanskje sagt etter at Bush kom til makten, men det er ikke han som skremmer meg mest. Cheney, Rumsfeld og Ashcroft er alle politikere med ideer som jeg syns mildt sagt er skremmende. USA får utrolig mye ubegrunnet pes av media fordi det tydligvis er i vinden. Det syns jeg heller ikke så mye om. Det er forsåvidt ikke et enestående fenomen. Når regjeringen i Norge bestemmer seg for å gjøre forandringer i tildeling av økonomisk støtte, så ser vi med en gang den ene personen (eller familien) som taper på dette valget på TV2 eller NRK. Det som jeg liker like lite som ubegrunnet hets mot USA, er folk som stiller opp for USA og skal forsvare dem. En debatt der USA er med i bilde sporer fort av og blir til en krangel der USA blir beskyldt for det ene og det andre (noen ganger rett, andre ganger ikke) og andre prøver og forklare/bortforklare det som har skjedd. Hvorfor ikke samle det på et sted. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 USA blir ofte kritisert på helt feil grunnlag, idiotiske små ting og tøv som ikke er USA sin feil. Media burde fokusert mer på de tette båndene mellom kapitalen og partiene/administrasjonen og parlamentet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 USA blir ofte kritisert på helt feil grunnlag, idiotiske små ting og tøv som ikke er USA sin feil. Media burde fokusert mer på de tette båndene mellom kapitalen og partiene/administrasjonen og parlamentet. Ja, og det er det eneste jeg prøver å bekjempe. Mange ganger sier folk at jeg forsvarer USA her og der, mens jeg faktisk bare opplyser om ting. Som når jeg forklarer at Bush ikke sa at Irak skulle/kunne angripe med atombomber, så kommer folk og sier at jeg forsvarer han, eller at jeg er enig i alt han sier?? wtf? Andre hevder at jeg syns det er greit at USA gjorde det de gjorde i Vietnam, i Sør Amerika, osv. Men det har jeg aldri sagt. Folk her på forumet bestemmer mine meninger for meg ser det ut som. Bare fordi jeg argumenterer for at Bush har blitt angrepet på feil grunnlag en haug med ganger trenger ikke bety at jeg støtter han i alt eller er hans supporter... Men sånn tenker en del her på forumet. Hvis mann ødelegger et falskt angrep på Bush, så er man automatisk høyrevridd, uansett hvor tullete angrepet er. Det er det som er sjukt her, og ellers blant anti-Bush bevegelsen. Du skal aldri ha sett meg snakke som JoachimR her. Jeg går ikke rundt og sier at Bush er best, USA er best, etc, etc, etc. Jeg er ingen ekstremist, jeg er ikke uberpatriotisk. Hvis jeg var det hadde jeg vært i Irak akkurat nå, eller iallfall ikke i Norge... Men ekstremister finnes det mange av her på forumet, som ikke tåler når noen bryter ned anti-Bush propaganda som er fullstendig feilaktig. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Husk at forskjellen på en demokrat of en republikaner er nyansen av blåfargen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå