MrLee Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Men Fox er unntaket "Why can't you be more objective, like Fox News?" - tilfeldig opplest leserinnlegg til 60 minutes... Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ja, når du sa at du var kritisk til USAs framfer i Sør-Amerika, fordi landa ikke ble okkupert slik at USA fikk større kontroll over ledelsen i landet. Ja, hvis USA skulle ta for seg å gjøre noe slikt, må de gjøre det ordentlig. Det gjorde de ikke og det ble bare helt feil. "Why can't you be more objective, like Fox News?" - tilfeldig opplest leserinnlegg til 60 minutes... Vel, det kan jeg forstå egentlig... 60 minutes "glemte" å si i fra om at Richard Clarke sin bok var utgitt av selskapet som eier de... og de snakket med Clarke om boken hans på showet... Hmmm... FOX tar andre vinkler på ting, og snakker om saker som andre kanaler ikke vil/tør snakke om. Som olje-for-mat skandalen... Men mange av de som er på FOX støtter åpenbart George Bush... Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Forslag til ny emne tittel: USA-kritikere vs. Seixon og JoachimR Det blir kanskje den lengste tråden i forumet. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Forslag til ny emne tittel: USA-kritikere vs. Seixon og JoachimR Det blir kanskje den lengste tråden i forumet. vel.. alle trådene går jo til slutt ut på det samme her da Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Og da kan man samle dem på et sted. Itj sant! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Forslag til ny emne tittel: USA-kritikere vs. Seixon og JoachimR Det blir kanskje den lengste tråden i forumet. vel.. alle trådene går jo til slutt ut på det samme her da Jeg støtter Seixon og JoachimR. Liker å være "underdog". Dessuten har jeg ikke så mye stygt å si om Statene. Alle andre graver frem så mye dritt de kan om USA, men hadde vi gjort det samme om Norge, hadde vi nok funnet litt av hvert her også ja...... Endret 13. mai 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 No kidding Sherlock, Norge er også ett kapitalistisk klassesamfunn. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 FOX tar andre vinkler på ting, og snakker om saker som andre kanaler ikke vil/tør snakke om. Som olje-for-mat skandalen... Men mange av de som er på FOX støtter åpenbart George Bush... Mange av dem som stemmer på Bush tror da altså også på at USA aldri reiste til månen, men at det hele ble spilt inn i Hollywood - i følge FOX. De tar andre vinklinger ja, men det får vel være grenser, Seixon?. "Nye undersøkelser som FOX har foretatt, viser at jorden er flat". Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Mange av dem som stemmer på Bush tror da altså også på at USA aldri reiste til månen, men at det hele ble spilt inn i Hollywood - i følge FOX. De tar andre vinklinger ja, men det får vel være grenser, Seixon?. Ehm, nei. Jeg har ikke sett på dette med månen, men jeg tror det var slik at de hadde noen skeptikere på FOX som snakket om dette med måneferden. Tror nå ikke at de stilte seg at de trodde dette var sant, men de var ikke redd for å gjøre en reportasje for å få folk til å tenke litt kritisk til det staten og pressen hevder. Din konklusjon er bare teit... Skal jeg hevde at nordmenn flest tror på spøkelser osv. pga av det programmet som går på TVNorge? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Forslag til ny emne tittel: USA-kritikere vs. Seixon og JoachimR Eller hva med: rabiate usa-fanatikere vs. røkla? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) De som ikke så denne 60 minutes . http://www.cbsnews.com/stories/2004/04/15/...ain612067.shtml http://www.friheten.no/uriks/2004/02/hamstr.html http://mb9.theinsiders.com/fcpndhardcorefr...picID=536.topic Jeg lurer på hvorfor olje/bensin prisen er så høy nå ,forleden dag var 95oktan over 10kroner. Har USA bufret opp olje under okkupasjonen , og produksjonen i mellomøsten gått ned nå i disse dager ? Dette for å få tilbake noe av utgiftene ved krigføring ? Har Prins Bandar og Bush skylden ? Jeg begynner å lure på motivene ved krigføringen ... Endret 13. mai 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
alexf Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 No kidding Sherlock, Norge er også ett kapitalistisk klassesamfunn. No kidding Sherlock. Er det virkelig noe man ikke kan grave frem dritt om? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 De som ikke så denne 60 minutes .http://www.cbsnews.com/stories/2004/04/15/...ain612067.shtml http://www.friheten.no/uriks/2004/02/hamstr.html http://mb9.theinsiders.com/fcpndhardcorefr...picID=536.topic Jeg lurer på hvorfor olje/bensin prisen er så høy nå ,forleden dag var 95oktan over 10kroner. Har USA bufret opp olje under okkupasjonen , og produksjonen i mellomøsten gått ned nå i disse dager ? Dette for å få tilbake noe av utgiftene ved krigføring ? Har Prins Bandar og Bush skylden ? Jeg begynner å lure på motivene ved krigføringen ... Ja det er helt sikkert Bush sin feil at vi i Norge har så sykt høye avgifter på bensin. Jeg begynenr å lure på om det i det hele tatt finnes problemer i verden som BUsh ikke har skyld i. Er det Bush sin feil at nettoproduksjonen til Nepaliske morsmelkprodusenter falt 17% ifjord? - Tja, iåforseg ja. Det er endel av Bush sin plan for å ta over verden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hmm. Eller kanskje det er senket produksjon fra OPEC, den urolige situasjonen i Midt-Østen, og mange andre faktorer som hvilken som helst informert oljeaksje/selskapekspert kan opplyse om... (Skulle virkelig snakket med onkelen min for å finne ut hva han ville sagt om dette...) Først var det Bush som ville invadere Irak for å senke prisene på bensin. Nå er det Bush som invaderer Irak for å øke prisene. Jada, bare skift argumentet hele tiden... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Uansett , nytter ikke å ro seg bort fra dette : Woodward told 60 Minutes that Saudi Prince Bandar has promised the president that Saudi Arabia will lower oil prices in the months before the election - to ensure the U.S. economy is strong on election day. Virker ikke som alt er så rosenrødt i us government som noen her skal ha det til. Endret 13. mai 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
alexf Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Indirekte påvirkning av valg ved f.eks. slippe en god nyhet rett før valget er intet nytt. Jeg er svært skeptisk til Prins Bandar planer, da dette påvirker økonomien på verdensbasis. Liker det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Desverre kan ikke Saudi Arabia gjør dette... Så det er en ganske tom påstand, som selvfølgelig ikke er "heresay"... Lenke til kommentar
mberger Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ja det er helt sikkert Bush sin feil at vi i Norge har så sykt høye avgifter på bensin.Jeg begynenr å lure på om det i det hele tatt finnes problemer i verden som BUsh ikke har skyld i. Er det Bush sin feil at nettoproduksjonen til Nepaliske morsmelkprodusenter falt 17% ifjord? - Tja, iåforseg ja. Det er endel av Bush sin plan for å ta over verden. Ja kanskje, den planen finner du forøvrig her. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ja det er helt sikkert Bush sin feil at vi i Norge har så sykt høye avgifter på bensin. Avgiften har ikke gått opp men oljeprisen . Det er en forskjell på det vettu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå