Gå til innhold

Operativstystem

Anbefalte innlegg

Tror ikke det blir no problem fordi jeg går på ungdomsskolen så hvis man er student helt til man er ferdig med universitetet er jo det nok av år til og da er jo den pcen ganske så old school..

Tror du må gå på høgskolen eller universitet for å kunne kalle deg student. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Vet ikke hvordan det funker med Windows men på apple.no får du 5% på iPod hvis du er student. Jeg ringte og spurte om det gikk siden jeg bare er ungomsskoleelev og det eneste jeg trenger er å skanne et bevis på at jeg går på en ungdomsskole.. (har bare ikke funnet no bevis for det enda men men...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke det blir no problem fordi jeg går på ungdomsskolen så hvis man er student helt til man er ferdig med universitetet er jo det nok av år til og da er jo den pcen ganske så old school..

Tror du må gå på høgskolen eller universitet for å kunne kalle deg student. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Vet ikke hvordan det funker med Windows men på apple.no får du 5% på iPod hvis du er student. Jeg ringte og spurte om det gikk siden jeg bare er ungomsskoleelev og det eneste jeg trenger er å skanne et bevis på at jeg går på en ungdomsskole.. (har bare ikke funnet no bevis for det enda men men...)

[off-topic] første siden i meldingsboka står det som oftest et stempel fra "xxx ungdomskole", og ditt navn og foreldra osv. Det skal funke[/off-topic]

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Du kan bruke/kjøpe XP Studentversjon hvis du er lærer eller elev ved en skole/universitet/høyskole mm. Vaktmestre o.l kvalfiserer ikke. XP Studentversjonen er en helt vanlig Win XP Professional versjon med unntak av at det er en studentversjon og cd-nøkkelen (koden) tyder at det er en studentversjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...