frakk2000 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Da jeg kjøpte min nye Cheiftec kasse, viste det seg at døra var av diskutabel kvalitet, og falt av Etter nærmere ettersyn hadde en liten plastikkbit knekt av på toppen: Er dette et vanlig problem på denne kassa? Har ikke lyst på enda ei kasse, om døra bestemmer seg for å falle av ei gang til Edit: Kassa er ei Chieftec BX Series BX-03B-D-U - tower - ATX om det sier dere noe. Endret 8. mai 2004 av frakk2000 Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Du kunne jo klage Er du heldig så får du kanskje en helt ny en i erstatning Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Jepp, det er gjort. Lurte bare på om dette var et vanlig problem Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det har ikke vært noe problem med den døra hos meg! Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Den knakk av hos en venn. Men har er ikke så veldig forsiktig med ting for å si det sånn Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Med vanlig bruk så knekker ikke denne av. Chieftec oser av kvalitet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Chieftec er dønn solid, venn av meg skulle ta hjem maskina etter lan, han bodde over veien. Mistet kabinettet, det rutsja seg en tur, 1-200 meter på speilholke, like helt Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Ja, jeg tror bare mitt var litt skrøpelig, prata med komplett, og de skal sende ny dør Veldig bra av komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå