Christian86 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Dear user, the management of Alfanett.no mailing system wants to let you know that, Our main mailing server will be temporary unavaible for next two days, to continue receiving mail in these days you have to configure our free auto-forwarding service. Please, read the attach for further details. Password - Have a good day, The Alfanett.no team http://www.alfanett.no Sendt fra [email protected] Jeg begynner å lure litt, men av vane så har jeg ikke tenkt å foreta meg noe. Mailen innholdt Norton AntiVirus removed the attachment: MoreInfo.zip.The W32.Beagle@mm!zip threat was detected in the attachment. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 da er det vel virus da, har fått mail fra [email protected] som var en falsk virusmail Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det verste jeg har opplevd var vel at en kompis av meg fikk virus mail fra den gamle mail accounten min! Så han trodde jo selvfølgelig det var jeg som sendte han den, syke greier. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det er definitivt virus skit og ikkje noko reel mail. Har fått ein del slike på jobben, som skal vere frå administrator av kjeden. neste mail som kom inn var frå han der han bedde alle om å ikkje lese den engelske mailen. Så ein fin tommelfinger regel er viss mailen kjem på engelsk frå norsk avsender, lukter det fishy! mvh JanEirik Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Lurte litt på samme greien for en tid siden Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Fikk også en slik mail som skulle være fra Nextgentel, skjønte kjapt at det var noe piss siden de skriver på engelsk. Endret 9. mai 2004 av mars001 Lenke til kommentar
JHOS Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Fikk også en lignende mail sist uke. Det fine er at den kom fra mitt eget domene, der jeg er den eneste bruker, LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå