Gå til innhold

Kva straumforsyning som er noke tess?

Anbefalte innlegg

Eg her ein enermax straumforyning på 431W som eg har hatt ganske lenger men her ein dag så ga den seg på det og no trenger eg tips om kva staumforsyning som er best eller kva merke eg bør satse på....?? Må ha ein på minst 550W for eg lure på om den gamle rauk pga overbelastning......(mange hardisker og delta vifter).... Microplex har jo bare ei på over 500W :nei: sløvt...!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil så absolutt anbefale Mist 550W. Den leverer ofte mye mer enn den hevder, og den holder seg konstant på veldig god spenning. Ellers så har du jo Thermaltake etellerannet, 560W, som visstnok skal være veldig bra. Jeg har dog ikke prøvd den selv, så jeg skal ikke si noe.

Lenke til kommentar
sier bare en ting. Ikke q-tec! har di ikke en mist eller noe på 500-550 watt? har hørt her på forumet at den er ok

*sitter med en q-tec* hvorfor ikke?

Grunnen til ett stort NEI til Q-tec er fordi den rett og slett er dårlig.. De sier f.eks. 500watt, men i virkeligheten så gir den bare f.eks. 350watt.. Den er undervoltet og blir fort varm. Den kan sprenge eller bli død når den blir belastet mye.. (Erfaring)

Q-tec er råtten!

Var det ett godt svar :hmm: ?

Lenke til kommentar
sier bare en ting. Ikke q-tec! har di ikke en mist eller noe på 500-550 watt? har hørt her på forumet at den er ok

Grunnen til ett stort NEI til Q-tec er fordi den rett og slett er dårlig.. De sier f.eks. 500watt, men i virkeligheten så gir den bare f.eks. 350watt.. Den er undervoltet og blir fort varm. Den kan sprenge eller bli død når den blir belastet mye.. (Erfaring)

Q-tec er råtten!

på lettere maskinkonfigurasjoner vil den alikevel fungere, så skal skoler kjøpe inn pcr og det blir qtec så er det helt greit synes jeg siden maskinene bare brukes til office uansett

Lenke til kommentar

Q-tec er råtten!

på lettere maskinkonfigurasjoner vil den alikevel fungere, så skal skoler kjøpe inn pcr og det blir qtec så er det helt greit synes jeg siden maskinene bare brukes til office uansett

snufs :no: får bare bruke den til den ryker da...

Lenke til kommentar

Q-tec er råtten!

Bygde ein pc til onkelen min og eg har bytta ut 2 q-tec foryninger....serier det noke.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...