TAAB Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Heisann Har akkurat fått meg xbox, og er fornøyd med å ha den original siden jeg stort sett spiller på pc. Jeg har sett at det finnes forskjellige "dashboards" til xbox som blandt annet lar deg lage partisjoner +++ Er det alt som trengs for å se avi/xvid/divx osv, eller må jeg ha en chip? Setter pris på svar Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 tror du trenger chip eller cd. Jeg tror vcd fungerer på den kanskje også svcd hvis du er heldig som er langt bedre Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 1. Ja, du må ha chip. 2. Med Xbox media center installert spiller xboxen din så og si alt du kaster i den av media filer. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 1. Ja, du må ha chip.2. Med Xbox media center installert spiller xboxen din så og si alt du kaster i den av media filer. Media Center? Jeg bruker bare XbOxen min til spill.. kan man virkelig bruke den til annet? Kan jeg bruke harddisken som en windows maskin ? KAN JEG BRENNE NARUTO PÅ CD OG SPILLE AV PÅ TV ??? plz LÆR meg hva jeg kan gjøre med XbOxen min annet enn å spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå