Oseantic Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Har plexi i døren til mitt chiftech kabinett og har fått noen lange litt grove ripper rundt viftehullet.Ripene synes ganske gått. Går det ann å pusse ned ripene? Edit:sorry for skriveleif. Endret 8. mai 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Tror ikke det går an å pusse det å få det helt gjenomsiktig. Men det er jeg ikke HELT 100% BOMBE sikker på. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Da må du nok ha veldig fint papir.. (heter foresten riper, ikke ripper ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Prøv for all del på ein liten laus del, evt. ein stad på kabinettet som ikkje synast. Skal ha meget fint papir for å unngå stygge merker Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Ok. Hvor fint bør jeg kjøpe da...vis jeg skal prøve? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Ok. Hvor fint bør jeg kjøpe da...vis jeg skal prøve? Du ser vel forskjell på et fint og et grovt papir, kjøp et fiiint et og prøv hvis du har en løs bit liggende Endret 9. mai 2004 av LgitechDInovo Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Veeldig lite sansynlig at det går... Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Veeldig lite sansynlig at det går... Ja....så jeg tror jeg bare må glemme ripene. Det blir vel flere etterhvert Endret 11. mai 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 finnes en rekke "smøregreier" du kan ha på, bare spør din lokale klokkebutikk... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Prøv med tannkrem og kjøkkenrull på et sted som ikke synes og sjekk om det blir mer riper av det. Hvis ikke, så kan du jo prøve om dette funker! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Blir tannkremen gjennomsiktig da? Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Tannkrem hørtes ikke så bra ut å bruke..det legger igjen en tykk hvit hinne (avhengende av type tannkrem man bruker). Edit:Far min snakket om et middel man kan fylle igjen sprekene med, men prisen ville tilslutt koste like mye som plexien kostet ny tilslutt, så det hva liten vits å gjøre det. Endret 11. mai 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Kjerringrådet jeg har fått høre er å pusse med veldig fint papir, og så varme forsiktig opp med varmluftspistol... Til nød hårføner... Og for guds skyld (egentlig din egen), prøv med en løs bit først! Lenke til kommentar
ogge Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg kjøpte en tube med Displex Display Polish til 39kr på Clas Ohlson. Den er til mobildeksler, men funker også bra på riper i plexiglass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå