Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke fjernet virus!?

Anbefalte innlegg

Hei.. I det siste her eg fått mail fra kontakt-listen min i msn.

Har barre slettet dem,fordi det ikke har vert dem som her sendt mailene.Men i går fikk eg også en mail fra en i kontaktlista og eg tenkte ikke over noe og oppnet mailen.Der stod indeed eller noe og der var en fil eg kunde laste ned,(lastet så klart ikke ned filen!) barre slettet mailen.Men ca 20min etter på fikk eg opp en advasel om at eg all data som ikke var lagret vilde gå tapt osv(den vanlige beskjeden :p ) og nederst stod der Windows må starte på nytt fordi tjenesten Remote Procedure Call(RPC)avsluttet unromalt.

Problemet mitt er att eg ikke klarer å fjerne det med mitt antivirus prog fordi det ikke kommer så med scaninga fordi pc restarter seg og eg finner heller ikke ut vilket virus det er.

Vist det er noen som har noen forslag eller vet vilket virus det er eller korleis eg kan få fjernet det, så takker å bukker eg for svar :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

start opp PC'en i "sikker modus med nettverk" (Trykk F8 helt i begynnelsden når pc'en starter opp), logg inn, gå på til housecall.trendmicro.com og skann maskinen for virus mens den er i sikkerhetsmodus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...