Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hei! idag gikk den ene høytaleren min til helvete. Center høytaleren på Mitt Creative Cambridge Soundworks lærte seg å fly. 5 Meter. Nedover. I asfalten. Høytaleren rusja bakover oppå skjermen -spillte cs, og dundra i pulten -, ut det åpne vinduet, og bakken...... Kobla den til. 0 Lyd. Skrudde den opp, noen løse ledninger.. Lodda alt på plass, og kobla til. 0 Lyd. Kobla centerhøytaleren på en annen utgang. Masse lyd... Center utgangen på forsterkeren er ødelagt... Sikkert av rykket i ledningen, da denne tok slutt etter 3 meter...... 1. Noen som vet hvordan fixe dette? er det bare å skru opp forsterkeren, og lodden noen "utrykkede" ledninger der oxo, eller må slegge til? 2. Noen andre som har hatt lignende uhell? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Ja gå og klag til der du kjøpte den. Si at den plutslig bare stoppa og spille. Jeg gjorde det med min creative fps2000 fikk til bake en dtt sondworks 3500. LOL BobbOZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 hehe. lol.. men tror ikke det går Er rimele gammel + komplett. grr :sad: gidder ikke sende all dritten inn igjen + er litt skraper på center... Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Ahahahahaha neida kjøp deg cambridge inspire 5300 ok har du jobb? ps jeg kaller meg oxo wEIRDo på gamesurf ok? [ Denne Melding var redigert av: CS_er gøy på 2002-04-07 16:59 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 halla.. weirdo? jaja. grett det :smile: vil ikke ha noe dritt.. cambridge har ENORM gjennomført kvalitet og enormt bra lyd.. men da på dette high ende -hihi- opsettet Norwegian_Beret Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Har blitt banna fra en engelsk server pga 1 tk som ikke var med vilje og han jeg skjøt eier servern :/ kan jeg bomme din key (bare til å spille på denn servern seff) har egen kjøpt og betalt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 hmm.. beklager, men kan ikke la keyen min havne på avveier ....... hadde jeg hatt en ekstra kunnde du godt fått den.... Beret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå