Mr_Pingvin666 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg vet at det finnes noen filmer som handler om haching o.l Jeg har sett Hackers 2 og Swordfish... Finner det noen andre filmer som hander om slikt??? Takker for alle svar Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 antiTrust er vel kanskje i samme gate. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Synes jeg leste et sted at en av de få stedene der de brukte en realistisk "hack", framfor dette 3d-verden hackerz bullshittet var i Matrix: Reloaded, der trinity brukte en hack som skulle visst være autentisk (du skjønner at jeg har peiling ) Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hackers (altså eneren) er jo en bra en, den gikk på tv2 her om dagen. blant annet med angelina jolie.... Har også sett Swordfish, AntiTrust(går også under navnet Conspiracy.com) og Hackers 2(den heter egentlig ikke det, men Takedown) ellers så har vi filmer som er såvidt innom hacking... MI, Entrampent,(nesten alle secret mission filmer) osv. ikke minst Matrix... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har også sett Swordfish, AntiTrust(går også under navnet Conspiracy.com) og Hackers 2(den heter egentlig ikke det, men Takedown) *pirke* Den heter Hackers 2: Operation Takedown / Hackers ": Takedown / Hackers: Takedown. *hostjegerfilmnerdogsåhoste* Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Feilpostet. Flyttes til mer riktig kategori. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Må ikke glemme "The Lawnmover Man" og "Tron". Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Kanskje ikke den nyeste Men like vell et must : Wargames Lenke til kommentar
Tor. Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Matrix: Reloaded, der trinity brukte en hack som skulle visst være autentisk Riktig, nmap brukes i Matrix. Det er vel den eneste filmen som bruker 'real hax' så vidt jeg vet. Endret 11. mai 2004 av Tor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ganske kult, det der... Hadde vært morsom hvis noen laget en film der en scriptkiddie bruker f eks sub7 eller noe, til å hacke folk... Noen som har sett Tron? Noen som vil fortelle om den er bra? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tron er ikke bra. Tron er fantastisk, og var et gjennombrudd for den typen film da den kom ut. Den bærer alderen med stil, vil jeg våge å påstå Lenke til kommentar
zacka Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg startet en tråd på dette for en tid tilbake. Se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=59850&hl= "Hackers" og "Takedown" er den beste synes jeg. Andre fine datafilmer jeg liker er "Pirates of Silicon Valley" (spillefilm som handler om Bill Gates vs Steve Jobs på en måte). For ikke å snakke om "The Net"og "Anti Trust"! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Også en film som kalles "Netforce" som handler om noke av dette. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 at jeg ikke tenkte på The Net?!? Liker Wargames best Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 zacka: Det er en dokumentar som viser den faktiske historien til Apple og Microsoft og som bør være fagstoff for alle "nerder" Lenke til kommentar
zacka Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 zacka: Det er en dokumentar som viser den faktiske historien til Apple og Microsoft og som bør være fagstoff for alle "nerder" Ja, det er vel kanskje heller en dokumentar, men jeg trodde at det er spillefilm når det er skuespillere som spiller rollene? I en dokumentar brukes det vel mer intervjuer av de "virkelige" personene + at det ikke er så mye spillefilm-aktige hendelser? Samme det egentlig. Enig med deg at den er et "must" for alle "nerder" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå