joro Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Var innom på qxl og da fant jeg denne. Er dette lureri eller ekte vare? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Var innom på qxl og da fant jeg denne.Er dette lureri eller ekte vare? Det er fullt mulig at det er ekte vare. Men da er det ikke annet enn en alfa versjon. Og det er også ulovlig mener jeg. Man kan ikke selge et produkt som ikke er ferdig som tilhører et annet selskap. Lenke til kommentar
eniac Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 det er nokk bare en alfa versjon ja, men tror det bare er ulovlig hvis den ikke er registrert på noe navn...vet ikke riktig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Selv om alfa versjonene kan lastes ned så er det vel ulovlig å selge det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Selv om alfa versjonene kan lastes ned så er det vel ulovlig å selge det? ja.. det er jo piratkopier.. her burde qxl bryte inn! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Selger 6 stk. Beta versjon CD-er av Windows Lognhorn, engelsk. Som han skriver er det beta. Disse verisjonene har ligget på nettet i 6 mnd. Har prøvd det selv, var ikke noe tess... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det er IKKE beta siden Longhorn er i alpha-stadiet. Dette mener jeg absolutt er ulovlig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hva er poenget med å betale for det i det hele tatt. Håpløst. Karen får jo inn over 1000 kroner for noe man får lastet ned på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå