marcus Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Lurer på om det er noen som vet om noen programmer hvor jeg kan klippe ut det jeg vil ha... Tenkte jeg skulle prøve å sette sammen en dvd med alle mine favoritt sanger, og problemet er at på stort sett alle konsertene jeg har ligger alle sangene i ei fil... Lenke til kommentar
Heia Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Hvis jeg leser deg korrekt så ligger de allere på en DVD.. Da kan du bruke VOBEdit til å dra ut video/lyd/subs, så kan du bruke VirtualDubMod til å klippe ut de partiene du vil ha, jeg kan gjøre det på den måten ihvertfall, mulig at det finnes andre måter å gjøre det på.. Både VobEdit og VirtualDubMod er freeware.. IfoEdit er glimrende author verktøy (også freeware) når du skal sette klippene sammen igjen.. Endret 8. mai 2004 av Heia Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Vet ikke helt om jeg kan gi deg et godt svar på det spørsmålet. Men på www.doom9.org er det mange fine guider. Og der finner du også mange programmer som er gratis. Hvis du gidder å lese litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå