knut-eirik Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ikke for å være helt blottet for følelser, men hvem vet hva og hvem denne fyren var og hva hadde han og si for saphire? Og hvorfor skal vi synes det er synd at vedkommende er død? tristere med folk som dør i nabolaget enn en som bor i en anen verdensdel som du heller ikke vet hvem er! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ikke for å være helt blottet for følelser, men hvem vet hva og hvem denne fyren var og hva hadde han og si for saphire?Og hvorfor skal vi synes det er synd at vedkommende er død? tristere med folk som dør i nabolaget enn en som bor i en anen verdensdel som du heller ikke vet hvem er! Må si meg enig der, men vi kan forsatt ta oss tid til å hedre et menneske da vi vet at vedkommende er død Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hva med å lage et eget forum for alle mennesker som dør vær dag ? Tror det vil bli en smule større enn dette forumet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hva med å lage et eget forum for alle mennesker som dør vær dag ? Tror det vil bli en smule større enn dette forumet smule? Blir ein heil brødfabrikk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Eg kondolerer, men samtidig så kondolerer eg til alle som har mistet sine kjære fordi de har sultet i hjel, drept i krig eller utsatt for vold.... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 En god kompis av meg tok selvmord i vår i fjor. Var ganske så tungt å snakke med familien hans for noen måneder siden (1års dagen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå