martin_hellum Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har fått viruset w32.pinfi. Hvordan får jeg fjernet det? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Start i Safe-Mode. Skru av systemgjenoppretting ( eller noe sånn ) Virus Scan Dette skal gå.. hvis ikke.. format Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 + at du etterpå må fjerne "PINF" fra registeret HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer så sletter du "PINF" da er det koselig igjen Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 + at du etterpå må fjerne "PINF" fra registeretHKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer så sletter du "PINF" da er det koselig igjen "javel" Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 kommer du da, din trege bavianklatt Lenke til kommentar
martin_hellum Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg fant ut en kjempe lett måte.. skur av skrivebeskyttelsen i windows mappa så får du fjernet det Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Du må downlaode en win32.pinfi removall tool. Husk att viruse har andre navn også som win32.pirate les mer om det på www.symantec.com og gå på removal tool og søk på viruset Endret 9. mai 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du må downlaode en win32.pinfi removall tool. Husk att viruse har andre navn også som win32.pirate les mer om det på www.symantec.com og gå på removal tool og søk på viruset Det finnes ikke noe removal tool... Er en grunn til at jeg ikke bare skrev det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå