Gå til innhold

XBox VS. PS2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå tar det av her! morro!

 

"Nevnarion" ok du slo hardt tilbake det står det respekt av .

 

Men bare for å nevne det jeg har ps2 også med 43 spill så bare så det er nevnt , har alltid likt ps2 men xboxen ble ganske tøff med de nye funksjonene som jeg nevnte.

Lenke til kommentar

Litt ironisk, sjekk www.xbox.com nå

 

Noen av dere ps2 folka som har fått nok av xbox eller no slikt? ;)

 

 

Edit: Det er fiksa nå. Først stod det at det var problemer, kom tilbake senere. Så ble alt borte, å det stod noe om runtime error, noe server problemer :wee:

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar
Litt ironisk, sjekk www.xbox.com nå

 

Noen av dere ps2 folka som har fått nok av xbox eller no slikt? ;)

 

 

Edit: Det er fiksa nå. Først stod det at det var problemer, kom tilbake senere. Så ble alt borte, å det stod noe om runtime error, noe server problemer :wee:

Siden var antagelig overbelastet, ettersom Microsoft i går lanserte Xbox Live kompatibilitet med MSN (slik at man kan se på MSN på PC når kompisene sine spiller på Xbox Live, og hva de spiller), så det var nok mange som skulle registrere seg på en gang.

Lenke til kommentar
nå tar det av her! morro!

 

"Nevnarion" ok du slo hardt tilbake det står det respekt av .

 

Men bare for å nevne det jeg har ps2 også med 43 spill så bare så det er nevnt , har alltid likt ps2 men xboxen ble ganske tøff med de nye funksjonene som jeg nevnte.

Takker for det du. Det er jo det som er moro. Å få litt spenning mellom partene her. Mener ikke at vi skal hate hverandre, men det går da an å diskutere og være litt uenige likevel

Lenke til kommentar

Tror nesten jeg må innrømme det, jeg har skapt et monster, mitt eget lille Frankenstein. Tror mulignes det er på tide å la dette ligge? Startet bare tråden for å irritere litt, noe jeg helt klart har oppnådd. derfor, ta dere en liten morropille og innse at et finnes ingen vinner i konsollkrigen. PS: Beklager utallige skrivefeil, litt dårlig tid

Lenke til kommentar

Dette er klart et emne som tar for seg mange forskjellige meninger om konsollene.

Jeg vil nå si at vinneren er PS2, men jeg kan bare si det jeg mener.

 

Om du vil ha en maskin som tar stor plass og ser ut som en murstein så er det bra med Xbox. Om du vil ha en som pynter opp er det nok best med PS2.

 

Best er det med begge to da :thumbup:

 

Men PS2 :w00t: er best.

Lenke til kommentar
Nevnarion:

Dere har meninger, men alle blir de samme. Enten:"PS2 er best" eller "Xbox er best".

 

AFireInside:

Jeg har skrivd min mening, og den har jeg og mange andre skrivd i hundre andre topicer som denne. Skal finne linker til noen.

^^

Hvor idiotisk går det an å bli?

Der ser du jo, Du har skrevet din mening, ANDRE har skrevet sin mening.

Det jeg spurte deg om, var om du kunne bevise at INGEN skrev annet enn "Xbox er best" og "PS2 er best". Men der motbeviste du deg selv, gjorde du ikke??

Lenke til kommentar
Dette er klart et emne som tar for seg mange forskjellige meninger om konsollene.

Jeg vil nå si at vinneren er PS2, men jeg kan bare si det jeg mener.

 

Om du vil ha en maskin som tar stor plass og ser ut som en murstein så er det bra med Xbox. Om du vil ha en som pynter opp er det nok best med PS2.

 

Best er det med begge to da :thumbup:

 

Men PS2 :w00t: er best.

Din kjetter :D

 

XboX er best. (Til Sega gir ut ny konsoll da) ;)

Lenke til kommentar
Dette er klart et emne som tar for seg mange forskjellige meninger om konsollene.

Jeg vil nå si at vinneren er PS2, men jeg kan bare si det jeg mener.

 

Om du vil ha en maskin som tar stor plass og ser ut som en murstein så er det bra med Xbox. Om du vil ha en som pynter opp er det nok best med PS2.

 

Best er det med begge to da :thumbup:

 

Men PS2 :w00t:  er best.

Din kjetter :D

 

XboX er best. (Til Sega gir ut ny konsoll da) ;)

Du er et erkeeksempel på en fanboy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...