Gå til innhold

XBox VS. PS2

Anbefalte innlegg

Dette er den mest underholdende tråden på år og dag :D

Fanboysene på hver side går dypt i skyttergravene - skulle tro det var noe viktig eller dyrt som virkelig påvirket livet - eller personlig økonomi i lang tid fremover - og ikke leketøy til under 2000,- kroner.

Lighten up people! Det er ikke snakk om en bil til en halv mill. eller et hus til tre millioner akkurat...

HEHEHE! God en! Litt enig faktisk, men ganske gøy å diskutere noe man faktisk liker å holde på med på fritiden :)

Edit: Og dette med at Soul Calibur og Mortal Combat er bedre enn Tekken i dine øyne, har jo også med smak å gjøre.

Uten å spørre på en negativ måte: Hva er egentlig så bra med Tekken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan jeg nok ikke svare så lett på. Det har nok bare noe med smak å gjøre.

Likevel skal jeg inrømme at jeg ikke likte Tekken 4 fullt så godt som de tidligere titlene. (*Hint* Hwoarang *Hint* Haircut *Hint*)

Har du prøvd Soul Calibur da? Synes du til og med Tekken er bedre etter å ha spilt dette?

Lenke til kommentar
Siste ting: Xbox har en veeeeeeeeeeldig mye lysere framtid enn PS2 :w00t:

Enig.

Og om en stund kommer jo både Xbox 2 og PlayStation X (da for f), med enorme harddisker, så jeg ser ingen lysere framtid for PS2 etter det.

(Stein Erik: "Kjøpe harddisk t PS2, å memory card t Xbox"? Kå mæ memory card t PS2 da liksåm, kje gratis dæ heill? :p)

Endret av AFireInside
Lenke til kommentar

Hehe. Den ska e være enig ti AFireInside. Men det vil vel altså si at Xbox er best for de med ikke så god råd da eller? :p

En lysende framtid for PS2...vel kanskje ikke for PS2, men for PlayStation. Det kommer en PS3 der framme et sted også. og selvsagt en Xbox2.

Og PSX? Det var det originale navnet på PS1. Så vet du det. ;)

Edit: Master D: Jeg skal nok få prøvd Soul Calibur ja. Siden det også er på PlayStation2. Men det kommer jo også fra Namco da ser jeg. Heihachi er jo med der. :p Da kan jeg godt forstå at det er bra.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Spill er uansett bare smak og det nytter det ikke krangle om hva som er best.

Tråden handler om XBOX VS PS2 (altså maskinene) og da er det vel ikke tvil om at XBOX ruler.

Liker xbox jeg også... Men er det en grunn for at du liker den da eller? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Om du ser deg litt rundt Fanta Boy, så har ihvertfall jeg sagt mer enn bare "PS2 er best".

Og du sier jeg "tror" jeg har meninger? Jeg VET jeg har meninger. Jeg har veldig STERKE meninger og jeg i motsetning til mange andre så tør jeg å stå for dem.

Lenke til kommentar
Okay, jeg liker sånne emner, men dette kan gå på i evigheter,det jeg sier er, steng sånne tråder, folk tror de har meninger, men alle siere det samme:"Xbox er best", "ps2 er best". Dette er spam!

Mange har jo grunner for det de mener her.

Sånn som det du holder med på er jo spam, eller kanskje DU kan grunngi ditt totalt meningsløse innlegg, og bevise at ALLE bare skriver det der? Eller hva?

Lenke til kommentar
Mye av dette gikk mer i PC'ens favør enn PS2. Men jeg vil bare vise dere at selv om Xbox kan "masse" som PS2 ikke kan, så kan PC'en alt uansett. Og i tillegg mye bedre.

Alle de greiene som Xbox skryter av kan også en PC gjøre. Og da trenger jeg det ikke på konsollen min. På en konsoll vil jeg spille spill, og det som er viktig da er mange gode spill, og ikke minst en god og behagelig kontroller. Og Xbox-kontrolleren SUGER. Den er klompete og stor. Og som ProxymuZ sa tidligere i denne diskusjonen så har kontrolleren veldig mye å si.

Og når det gjelder denne "Live-funksjonen" til Xbox og online-ting: Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Spiller jeg online så bruker jeg PC'en.

Og til slutt i denne lange posten, en liten sak til Master D:

Synes også noen av spillene du nevte var litt tvilsomme 

Singstar?

Tekken?

Er flau på dine vegne.. 

Tekken er enormt bra. Finn et bedre spill innen sjangeren på Xbox til meg da vel.

Når det gjelder Singstar så nevnte jeg det mest for å vise hvilke bredder PS2 har. Xbox har mest Action-spill. Men det har vi da også på PS2. Men så vidt jeg vet så har dere ikke noe lignende Singstar på "konsollen" deres???

og flau på mine vegne trenger du ikke være. Det klarer jeg selv om det skulle bli nødvendig. :yes:

Må spørre enda engang jeg. Jeg VET at xbox kontrolleren suger! den er stor og jævli! MEN har du prøvd den nye Controller S? den er suveren etter min mening, og andres vistnok. De har tatt problematikken med kontrolleren på alvor å laget en helt ny en, nytt design, nye knapper og mindre. Skal ikke påstå at alle liker den, men vil tro det når de har prøvd den.

Singstar:

Ja faktisk! xbox var ute med slikt før jul: http://www.xbox.com/en-us/musicmixer/default.htm

Der kan du laste inn egen musikk, skille ut stemmen, og synge karaoke osv, lage musikk video, laste inn egen dansevideo osvosv SÅ her var xbox først ute faktisk ;)

Lenke til kommentar

Okey, så var de ute med det før Singstar. Men det sier vel litt om spillet at jeg aldri har hørt om det før. Uansett, nok om det.

Iallefall godt å høre en Xbox fan som greier å inrømme at kontrolleren suger. Det er sjelden vare.

Jeg har ikke prøvd denne nye "controller S", så jeg kan ikke uttale meg om den. men ut ifra bildene jeg har sett er den noenlunde lik den gamle kontrolleren og da tviler jeg på at jeg liker den. Men alt er mulig.

Jeg hater jo ikke Xbox. Men jeg liker den heller ikke. Den har ingenting som appelerer til meg, og jeg må si at jeg noen ganger har vanskelig for å skjønne hva folk ser i den. Menmen.

Noen av tingene som dere X-fans skryter av er forståelige, og jeg kan muligens skjønne at det er noe bra. Men noen av de andre argumentene dere bruker for Xboxen er jo ikke helt latterlige.

Edit: og Fanta Boy, jeg skjønner helt ærlig ikke problemet ditt i denne saken. I forhold til deg så greier jeg ihvertfall å begrunne og diskutere meningene mine.

Du har vel sett på alt jeg har skrivd? :roll:

Selvsagt blir meningene mye de samme. Det handler jo bare om to konsoller her. Ikke titusenvis. Men skal det være på den måten så kan vi godt heller diskutere flere konsoller. Den hemmelige konsollen som jeg driver og utvikler på rommet mitt på nattestid, "Gameboxstation" er den beste konsollen ever. :thumbup:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Okay, jeg liker sånne emner, men dette kan gå på i evigheter,det jeg sier er, steng sånne tråder, folk tror de har meninger, men alle siere det samme:"Xbox er best", "ps2 er best". Dette er spam!

Du skjønner vel at ditt inlegg bare spammer tråden mer? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...