Gå til innhold

XBox VS. PS2


Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn har jeg hatt playstation som favoritt i mange år, så kom ps2 den var helt nydelig.. ikke no slår ps2, wrc3 med ratt og pedal og en skikkelig god stol!! :cool:

Men satser du på action spill og ganske grei grafikk må det vel bli x-box.. vent til x-box2 hehe halo2 weee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge den er modifisert så skal 1080i funke. (det blir bare tull å snakke om PAL når det handler om HD kvalitet)

Ifølge den listen du refererer til er det altså totalt fire spill på Xbox som støtter 1080 linjer ut? Altså er min påstand om at så og si ingen Xbox-spill støtter 1080 linjer korrekt med andre ord?

Korrekt, men desto flere som støtter 720P progressivt. (som en del mener er bedre)

Lenke til kommentar

Extol - Death over world!

hehe... den er bra Extol :green:

 

 

Jeg synes Xbox er bedre enn PS2. Jeg sier ikke at PS2 er dårlig.

Kunne faktisk tenkt meg å kjøpe enn PS2. Men jeg har GC. Kanskje når jeg blir

"loaded".

 

 

Uansett, du kommer ikke til å angre på den konsollen du kjøper.

 

PS: Hvis du kjøper på elkjøp kan du bytte innen 30 dager... :laugh:

Lenke til kommentar
Er det noen feil der da?

 

 

Hva har dette med emnet å gjøre?

Her diskuteres Xbox vs. PS2 og ikke språket.

 

For å skrive hva jeg synest om dette emnet så har jeg vel sagt det før, men nå sier jeg det en gang til.... PS2 er best.

 

Hvorfor:

- Bra kontroll

- Fin å se på

- Tar ikke stor plass

- Mange spill

- FINAL FANTASY

................

 

Trenger jeg å si noe mer?

Endret av Killerzevs
Lenke til kommentar
LoL lorenzen ellr hva F*** du heter? men den virker helt fint den altså.

Leseferdighetene er heller ikke helt patent?

Du, ikke flame.

Tråden handler om Xbox mot PS2.

 

Derfor kunne du slenge inn flere konstruktive argumenter hvis du har noen igjen?

 

Men plizz, hold deg saklig da

Lenke til kommentar

Jeg lovte egentlig å holde meg unna her men :ermm:

Har for lengst rappotert denne tråden men....

Syntes det er svakt når man nærmest må begynne å flame folk for å frem sine argumenter! Hvem av dere har aldri skrevet noe feil kanskje??? Det kan skje ganske raskt det!

(Man skal ikke kaste stein når man sitter i glasshus ;))

 

For dere som fortsatt henger litt etter, vil si at det ikke går ann å kåre en vinner innen konsoll! Noen argumenterer med at kontrolleren til PS2 er bedre, men er ikke dette veldig individuelt egentlig? Personlig liker jeg ikke den kontrollen, har relativt store hender så for meg passer xbox sin kontroller bedre.

Fin å se på? Kanskje...men dette er jo også individuelt da...

Tar ikke stor plass... Xbox tar ikke så stor plass heller, og GC er enda mindre...

Mange spill...ja så absolutt... og den har et par spill som tiltaler meg det skal sies, men den har også veldig mange jeg overhodet ikke er interessert i!

FF....ja, hva så? :p Neida, noen digger FF og velger konsoll deretter, andre ikke...

Om du trenger å si noe mer for å overbevise meg? Så absolutt!!! Men da kom med fakta og ikke ting som du mener er viktig, for det er så absolutt ikke viktig for meg tydeligvis...

Men det samme gjelder vel for deg, bare motsatt...

 

Så vidt meg bekjent har ikke thief 3 fått noe releasedato enda, så der kan ting fortsatt skje... men å prøve å prakke ned på xbox fordi et spill kjører litt dårlig blir litt feil (det blir det samme som å si at ettersom PS2 har trege loadingtid så er den ubrukelig), xbox er kraftigere enn PS2 det er fakta, så om et spill er lagd dårlig betyr ikke det noenting!

 

Ellers vil jeg anbefale alle som har planer om å kjøpe konsoll å prøve konsollene først, f.eks. hos noen kompisser! Og så etter noen spilltimer på de forskjellige konsollene avgjøre hvem man syntes passer best for sine interesser!

 

edit: skriveleif ;)

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...