Gå til innhold

XBox VS. PS2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig med Nevnarion at du ikke trenger værmåler på xboxen :dontgetit:

Jeg har ikke gjort noe med xboxen min i det hele tatt, jeg bruker den bare til spill og lagring av musikk... Xboxen funker perfekt til dette!

Men Nevnarion, ikke kom og si at xbox er dårlig fordi den kan lagre musikk også! For dette er faktsik nyttig! Da slipper man å skifte CD hver gang man skal høre en sang på en CD el.l. :)

Fin detalj.. Og den blir ikke midre konsoll fordi om dette går an... ;)

 

 

Og helt til slutt, det sier jeg deg Zindre, og deg også Fanta Boy: Det er ikke ofte jeg går til personangrep på en eller to bestemte mål, men nå er det ikke langt ifra jeg gjør det.

Du har da gått til angrep på meg uten at jeg hadde gjort noe skadelig... :dontgetit:

Endret av Master D
Lenke til kommentar

Det "angrepet" på deg Master D, var en feiltakelse. Det jeg mener er at om, spesielt Fanta Boy, ikke skjerper seg så kan det komme til å følge til at jeg tyr til stygge personforfølgelser av ham. Og da er det ikke bare på dette forumet. Jeg har e-post adressen din Fanta Boy, og jeg kan lage et sant helvete for deg bare så du vet det.

 

At du kan lagre musikk på xboxen er ikke noe negativt. Har jeg heller aldri sagt. Men som jeg sa, det er flere ekstramuligheter enn det er spill på xbox. Og med det har de misforstått konsoll-konseptet.

Lenke til kommentar
Det "angrepet" på deg Master D, var en feiltakelse. Det jeg mener er at om, spesielt Fanta Boy, ikke skjerper seg så kan det komme til å følge til at jeg tyr til stygge personforfølgelser av ham. Og da er det ikke bare på dette forumet. Jeg har e-post adressen din Fanta Boy, og jeg kan lage et sant helvete for deg bare så du vet det.

 

At du kan lagre musikk på xboxen er ikke noe negativt. Har jeg heller aldri sagt. Men som jeg sa, det er flere ekstramuligheter enn det er spill på xbox. Og med det har de misforstått konsoll-konseptet.

Jeg gidder ikke mere, gjør hva dere vil, jeg quiter forumet! HADE

Er du fornøyd nå Nevnarion?

Lenke til kommentar
Grrr!!! :hrm:

Kan du se hva jeg sier eller Zindre??? Eller er du helt fjern?

Jeg sier jo ikke at ekstramuligheter er dårlig.

Jeg sier at det er veldig bra, men jeg personlig TRENGER DET IKKE. Jeg har ikke noe behov for det.

Og saken er at Xbox er i ferd med å få så mange ekstramuligheter at selve meninga med en konsoll er i ferd med å bli borte.

Xbox har da faen meg flere ekstramuligheter enn den har spill. Kan du for helvete forstå det? Eller må jeg banke det inn i det lille huet ditt til det knirker? :mad:

 

Altså, ekstramuligheter er VELDIG VELDIG FINT! Greit? Og det er fullt mulig at du Zindre, og mange andre har stor glede av disse mulighetene. Men jeg har ikke det. Hvor mange forbanna ganger må jeg si det?

En av de få jeg vet om som forstår meg på akkurat dette området er Beistet. Han har i det minste skjønt hva en konsoll i utgangspunktet er.

 

Og helt til slutt, det sier jeg deg Zindre, og deg også Fanta Boy: Det er ikke ofte jeg går til personangrep på en eller to bestemte mål, men nå er det ikke langt ifra jeg gjør det.  :devil:  :mad:

Jeg har gjort deg sint, hyggelig ikke sant? :yes:

 

Jeg har SKJØNT at DU ikke trenger det, men det teller som ++ så ikke klag eller spam på det. Nå skal jeg gå igjennom posten din detaljert.

 

Kan du se hva jeg sier eller Zindre??? Eller er du helt fjern?

Ja. Nei.

 

Jeg sier at det er veldig bra, men jeg personlig TRENGER DET IKKE. Jeg har ikke noe behov for det.

 

jeg har skjønt at DU ikke trenger det, men det betyr ikke at det ikke er bra vet du

;)

 

Og saken er at Xbox er i ferd med å få så mange ekstramuligheter at selve meninga med en konsoll er i ferd med å bli borte.

 

Ja stakkars, vi har ikke konsoll følelsen for vi har så mye annet :cry:

 

Xbox har da faen meg flere ekstramuligheter enn den har spill.

 

På hvilken måte er dette dårlig? :roll:

 

Altså, ekstramuligheter er VELDIG VELDIG FINT! Greit?

O.k

 

 

P.S

Bare gå til personangrep på meg hvis du føler for det vettu, jeg blir ikke såret ;)

Endret av Zindre-
Lenke til kommentar

Rettelse, han er 13, men ikke at det har noe å si.

Jeg kan finne på å personangripe hvem som helst som lyver og holder på som Fanta Boy gjør. Da gir jeg faen i alder. Er han gammel nok til å holde på som han gjør, så er han gammel nok til å ta imot kjeft også.

 

Og Zindre, HVA som er galt med at Xbox har flere ekstramuligheter enn spill? Hva er poenget med en konsoll? Jo, SPILL. Når spillene er i fåtall så er ett eller annet galt.

 

Og Fanta Boy: Om du forlater forumet, det bryr meg ikke en dritt. Men du må gjerne bli. Ser ingen grunn til at du skal gå, men jeg ser en grunn til at du skal innrømme løgnen din. Det er alt jeg ber om. At du innrømmer det.

Zindre- ber meg om å respektere andre, men jeg kan ikke respektere folk som lyver for meg.

Lenke til kommentar
Rettelse, han er 13, men ikke at det har noe å si.

Jeg kan finne på å personangripe hvem som helst som lyver og holder på som Fanta Boy gjør. Da gir jeg faen i alder. Er han gammel nok til å holde på som han gjør, så er han gammel nok til å ta imot kjeft også.

 

Og Zindre, HVA som er galt med at Xbox har flere ekstramuligheter enn spill? Hva er poenget med en konsoll? Jo, SPILL. Når spillene er i fåtall så er ett eller annet galt.

 

Og Fanta Boy: Om du forlater forumet, det bryr meg ikke en dritt. Men du må gjerne bli. Ser ingen grunn til at du skal gå, men jeg ser en grunn til at du skal innrømme løgnen din. Det er alt jeg ber om. At du innrømmer det.

Zindre- ber meg om å respektere andre, men jeg kan ikke respektere folk som lyver for meg.

Du burde være gammel nok til å ta ansvar da.

 

Kjeft ja, men du TRUET han.

 

Hvis du er moden burde du faktisk si unnskyld for det.

 

 

Xbox har da mange nok spill de, er ikke noe å klage på der.

 

 

 

Shimano, les mitt forrige inlegg!

 

Ha respekt for andre.

Lenke til kommentar

Du la meg quote litt.

 

Det jeg mener er at om, spesielt Fanta Boy, ikke skjerper seg så kan det komme til å følge til at jeg tyr til stygge personforfølgelser av ham. Og da er det ikke bare på dette forumet. Jeg har e-post adressen din Fanta Boy, og jeg kan lage et sant helvete for deg bare så du vet det.

 

Er vel ikke sånt man burde si til en 13åring? :no:

 

edit:

Skal slutte med dette nå, siden Nevarion kanskje sier unnskyld.

Endret av Zindre-
Lenke til kommentar

Siden denne tråden har utviklet seg til person angrep ,så er det vel på tide og få stengt denne tråden.

Ærlig talt, alt som går ann og si om xbox vs ps2 er sagt opp til flere ganger nå , hvis man leser de 21 sidene så får man all info.

SÅ please "TST" steng den tråden nå , du pleier jo ellers å være så kjapt ute med det , så hvorfor ikke denne gangen også.

Endret av redflame
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...