Gå til innhold

XBox VS. PS2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp. Og saken er jo den at om han virkelig har "runnet FFX på 5-6 timer" så har han jo verdensrekord. Seriøst.

 

Med fare for advarsel og det som verre er så vil jeg nå bare konkludere at

Fanta Boy er en patetisk liten unge. Og det eneste du har et såkalt "talent" for er å gjøre deg selv til latter.

Lenke til kommentar
Nettopp. Og saken er jo den at om han virkelig har "runnet FFX på 5-6 timer" så har han jo verdensrekord. Seriøst.

 

Med fare for advarsel og det som verre er så vil jeg nå bare konkludere at

Fanta Boy er en patetisk liten unge. Og det eneste du har et såkalt "talent" for er å gjøre deg selv til latter.

Ja, 5-6 timer på FFX må være verdensrekord.

Tror jeg har klart det på 12 timer eller noe på det beste.

 

5-6 timer må være umulig.... :ermm:

Da har du iallefall spillt mye før...

Lenke til kommentar

det jeg mente var at jeg dropper spilletingen nå, og satser heller på en boble (gammel da selvfølgelig :) )tar kanskje opp spilla etterpå, og hvis ikke det er alt for lenge til, så satser jeg på Xbox (hvis noen overhode er interessert lengere)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
Ja, 5-6 timer på FFX må være verdensrekord.

Tror jeg har klart det på 12 timer eller noe på det beste.

 

5-6 timer må være umulig.... :ermm:

Da har du iallefall spillt mye før...

På 12 timer? Er ikke så sikker på om det heller går an :hmm: Dere liker ikke spill med gode historier og flere hundre timer med kos i godstolen gjør dere? Hvorfor skal alle runne FF-spillene på minst mulig tid?

FF-serien er til for å nytes! :love: Tar man seg tid og spiller spillene får man mye mer ut av dem!

Lenke til kommentar

Helt enig med Master D. Final Fantasy skal nytes. I mange 100 timer.

Det raskeste jeg har hørt noen fullføre FFX på, er rundt 14-15 timer...

 

Spesielt det at Fanta Boy ikke har noe bevis for "bragden" sin, gjør hele saken bare enda mer idiotisk.

Edit: I tillegg så tør ikke den feige rotta å svare verken her eller på PM. :thumbdown:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Edit: I tillegg så tør ikke den feige rotta å svare verken her eller på PM. :thumbdown:

Nå skal ikke jeg være frekk(JOA! :mad: ) men den feige rotta har ikke fritidsproblemer, så han gidder ikke og henge på et forum hele dagen i likhet med noen andre(Nevnarion :hrm: ). "Enig fanta boy lyver" Tro hva du vil frankly, i don`t give a damn.

 

 

Ferdig Fanta B.

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Det var virkelig et nyttig argument Zindre. Og jeg ser meg nødt til å knuse det lille argumentet, desverre.

Hva faen skal du med nettradio da? Har da radio både på PC'en og på anlegget.

Kan du ikke bedre? :D

 

Det er en nyttig ekstra funksjon, du kan faktisk se været på Xboxen om du vil!

Når du viser været er det veldig mye med også, tilogmed hvordan været ute + tempraturen føles mot kroppen.

 

Ikke en gang PRØV deg med det, jeg har det både på radio og pc.

Det holder ikke, skaff deg et bedre argument, med det argumentet du bruker nå virker det som du er sjalu :thumbup:

Lenke til kommentar
Edit: I tillegg så tør ikke den feige rotta å svare verken her eller på PM. :thumbdown:

Nå skal ikke jeg være frekk(JOA! :mad: ) men den feige rotta har ikke fritidsproblemer, så han gidder ikke og henge på et forum hele dagen i likhet med noen andre(Nevnarion :hrm: ). "Enig fanta boy lyver" Tro hva du vil frankly, i don`t give a damn.

 

 

Ferdig Fanta B.

Så slutt å post unyttige ting som dette da. :roll:

 

Prøv noe annet enn å flame oss a?

Vi andre har like mye liv som deg. :roll:

Lenke til kommentar
Det var virkelig et nyttig argument Zindre. Og jeg ser meg nødt til å knuse det lille argumentet, desverre.

Hva faen skal du med nettradio da? Har da radio både på PC'en og på anlegget.

Kan du ikke bedre? :D

 

Det er en nyttig ekstra funksjon, du kan faktisk se været på Xboxen om du vil!

Når du viser været er det veldig mye med også, tilogmed hvordan været ute + tempraturen føles mot kroppen.

 

Ikke en gang PRØV deg med det, jeg har det både på radio og pc.

Det holder ikke, skaff deg et bedre argument, med det argumentet du bruker nå virker det som du er sjalu :thumbup:

Du vet at det er forskjell på å være sjalu og å være misunnelig?

Seriøst, NEI, jeg er ikke misunnelig på alle dere med Xbox som kan måle temperaturen i buksa på naboen, høre på Reiseradioen og laste ned emulatorer samtidig som dere spiller Halo 7 online.

Jeg skjønner at det er virkelig stort for dere, men dette er bare unødvendige funksjoner som jeg aldri, og jeg sier ALDRI, kommer til å savne eller ha noe behov for.

Jeg sier det samme om den derre nokia-mobilen som har temperaturmåler eller noe sånt, hva SKAL man med det egentlig? Er det noe jeg har bruk for?

Joda, greit at det er der. Veldig fin funksjon, men jeg kjøper ikke en Xbox for å se værmeldinga altså. Det er ikke grunn god nok.

 

og Fanta Boy, jeg kommer ikke til å gi meg før du gir meg bevis på den utrolige prestasjonen din på FFX. :nei:

Lenke til kommentar
Kan du gi faen i å spamme og lyve sånn?

 

INGEN vil ha deg her, dra til helvete, eller bevis at du runna det på 5-6 timer.

Elyas, det du skrev i PM til meg er flaming av andre medlemmer, noe jeg fikk warning for så jeg synes du burde få warning for og be meg om og dra til h******

Uansett, tro hva dere vil.

Lenke til kommentar
Du vet at det er forskjell på å være sjalu og å være misunnelig?

Seriøst, NEI, jeg er ikke misunnelig på alle dere med Xbox som kan måle temperaturen i buksa på naboen, høre på Reiseradioen og laste ned emulatorer samtidig som dere spiller Halo 7 online.

Jeg skjønner at det er virkelig stort for dere, men dette er bare unødvendige funksjoner som jeg aldri, og jeg sier ALDRI, kommer til å savne eller ha noe behov for.

Jeg sier det samme om den derre nokia-mobilen som har temperaturmåler eller noe sånt, hva SKAL man med det egentlig? Er det noe jeg har bruk for?

Joda, greit at det er der. Veldig fin funksjon, men jeg kjøper ikke en Xbox for å se værmeldinga altså. Det er ikke grunn god nok.

 

og Fanta Boy, jeg kommer ikke til å gi meg før du gir meg bevis på den utrolige prestasjonen din på FFX. :nei:

Ja.

 

Du sier egentliga t ekstramuligheter er dårlig.

 

Det er helt bak mål. :roll:

Lenke til kommentar

Grrr!!! :hrm:

Kan du se hva jeg sier eller Zindre??? Eller er du helt fjern?

Jeg sier jo ikke at ekstramuligheter er dårlig.

Jeg sier at det er veldig bra, men jeg personlig TRENGER DET IKKE. Jeg har ikke noe behov for det.

Og saken er at Xbox er i ferd med å få så mange ekstramuligheter at selve meninga med en konsoll er i ferd med å bli borte.

Xbox har da faen meg flere ekstramuligheter enn den har spill. Kan du for helvete forstå det? Eller må jeg banke det inn i det lille huet ditt til det knirker? :mad:

 

Altså, ekstramuligheter er VELDIG VELDIG FINT! Greit? Og det er fullt mulig at du Zindre, og mange andre har stor glede av disse mulighetene. Men jeg har ikke det. Hvor mange forbanna ganger må jeg si det?

En av de få jeg vet om som forstår meg på akkurat dette området er Beistet. Han har i det minste skjønt hva en konsoll i utgangspunktet er.

 

Og helt til slutt, det sier jeg deg Zindre, og deg også Fanta Boy: Det er ikke ofte jeg går til personangrep på en eller to bestemte mål, men nå er det ikke langt ifra jeg gjør det. :devil::mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...