Gå til innhold

XBox VS. PS2


Anbefalte innlegg

Finnes ikke cheating? Nei ikke foreløpig kanskje. Men med internett og alle de nedlastingsmulighetene på Xbox så forundrer det meg ikke om det blir.

Men for nå står det som en god +

enig, dessuten så er "live" et utrolig tøff opplegg som nesten ikke pc`en kan konkurere med en gang.

Genialt at ms styrer hele live serveren mener nå jeg ivhertfall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes ikke cheating? Nei ikke foreløpig kanskje. Men med internett og alle de nedlastingsmulighetene på Xbox så forundrer det meg ikke om det blir.

En modifisert Xbox blir oppdaget med en gang den kobler seg på nettet, og blir utestengt fra Live, det er fordelen med å ha et lukket system som Microsoft kontrollerer.

 

Grunnen til at det er enkelt å oppdage for Microsoft, såvidt jeg har forstått, er at en standard Xbox bare kan kjøre filer som er verifisert av Microsoft. En moddet Xbox er "åpnet" slik at den kan kjøre alle filer. Når man da kobler en Xbox til Live så sender Microsoft deg en uverifisert fil, dersom den ikke klarer å kjøre på din maskin så sletter den seg selv, dersom den klarer å kjøre på din maskin så sender den en beskjed tilbake til Microsoft, og de utestenger din maskin.

 

Dermed blir det altså ikke mulig å kjøre klienthacks eller jukse når man spiller på Xbox Live, til tross for alle nedlastingsmuligheter som er tilgjengelig for modifiserte Xboxer.

Lenke til kommentar

Jeg syns at spill skal være underholdning og hvis grafikken og lyden er bedre så blir også det bedre underholdning.

 

Har selv hjemmekinoanlegg med PS2 og XBOX oppkoblet med digital lydtilkobling, men grunnet at PS2 ikke har Dolby Digital så blir det grusomt "kjedelig" å spille over lydanlegget med PS2 i forhold til XBOX.

Lenke til kommentar
Dere kan jo prøve å spille CS med Xbox klumpen. Sikkert mye bedre en tastatur og mus kan jeg tenke. Man klarer sikkert å sikte mye bedre en det man kan med mus.(Nå har jeg ikke spilt CS så veldig mye, men har fått med meg såpass at en god mus er tingen for å lykkes)

Haha.

Det blir jo stødigere enn med mus, når man får plassert siktet skikkelig, men først må man jo gjøre det.

"Litt" lettere med musa det kanskje.

Ikke vet jeg med CS, for det har jeg aldri prøvd, hverken på PC eller Xbox, men FPS generelt.

Lenke til kommentar
Cs er best på PC tipper jeg.

Har ikke prøvd det på Xbox enda, men det ser ikke så bra ut som på PC.

Om jeg skal spille FPS spill på Xbox er det beat med Rainbow Six 3.

CS er mye bedre å spille med mus og tastatur enn med en stor klump.

100% din mening. 0% argument.

Og hvor er alle argumentene dine da Zindre-?

Eh...100% din mening 0% argument?

Så du skriver alltid 100% argument og 0% din mening du da? Hva er det du skriver da? Andres meninger? Høres ikke særlig bra ut... :ermm:

Lenke til kommentar
Og hvor er alle argumentene dine da Zindre-?

Eh...100% din mening 0% argument?

Så du skriver alltid 100% argument og 0% din mening du da? Hva er det du skriver da? Andres meninger? Høres ikke særlig bra ut... :ermm:

Slag under beltestedet gitt :roll:

 

Jeg skrive faktisk bare motargumenter og flamer de som lager skikkelig ille poster.

 

Edit: Les gjennom postene mine så får du se hva som står.

Endret av Zindre-
Lenke til kommentar
Vet jeg sikkert får stress for dette, men jeg sliter å velge mellom PS2 og XBox, derfor lurte jeg på om noen kunne liste opp noen fornuftige pros og cons. På forhånd takker jeg for alle som klarer å holde seg nogenlunde nøktern og ikke slenger useriøs dritt om en av konsollene:)

Sry double post, men dette er hva som startet dette, og tror dere burde stnge dette for Pelle pirat har ikke sagt et ord i denne topicet siden da. BTW han valgte Xbox.

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Uansett, poenget mitt var at m/t er en mulighet ps2 har, mens xbox ikke har den :D

Ok gir deg den! Men når dere klager over at xbox har mange features som ligner på PC, hva kan man da kalle mus og tastatur??? Uansett hvis jeg først syntes at jeg foretrekker spillet med tastatur så flytter jeg meg heller over til PC-en...

Nå har jo xbox muligheten da (mulig at dette ikke støttes i spill...), men hvis man f.eks. modder xbox-en og innstalerer linux f.eks. på den kan man jo bruke tastatur da...

 

Personlig er jeg ikke noe CS fan egentlig men tror spilelt egentlig har liek forutsetninger på konsoll med mindre utviklerne henger gameplayet alt for tett opp mot PC varianten...

Lenke til kommentar

hallohallo, ser at mitt nærvær er savnet, :w00t:, grunnen til at jeg ikke har svart noe serlig er rettog slett det at det er så sinsykt mange poster, mange er skikkelig bra og gjennomtenkt, mens andre suger balle, sånn er det bare, jeg er sikkert ikke serlig bedre selv (med tanke på kjipe poster) Tråden må gjerne stenge for min del, har sånn sirka bestemt meg får å drite i hele PS2 Xbox driten, satser heller på en fet 1600 boble cab, blodrød sådan :yes:

Lenke til kommentar
hallohallo, ser at mitt nærvær er savnet, :w00t:, grunnen til at jeg ikke har svart noe serlig er rettog slett det at det er så sinsykt mange poster, mange er skikkelig bra og gjennomtenkt, mens andre suger balle, sånn er det bare, jeg er sikkert ikke serlig bedre selv (med tanke på kjipe poster) Tråden må gjerne stenge for min del, har sånn sirka bestemt meg får å drite i hele PS2 Xbox driten, satser heller på en fet 1600 boble cab, blodrød sådan :yes:

Det burde du oxo! :yes:

Lenke til kommentar

Javel Fanta Boy, hva er det her?

Først kommer du og sier

BTW han valgte Xbox.

 

Og så kommer han selv og sier at han driter i hele greia. Hvorpå du kommenterer med

Det burde du oxo!

Hvorfor burde han driter i både PS2 og Xbox da Fanta Boy? Burde han velge GameCube eller hva er det du mener?

 

Og jeg venter fortsatt på en forklaring på hvordan du "runnet Final Fantasy X på 5-6 timer" :ermm:

Lenke til kommentar
Javel Fanta Boy, hva er det her?

Først kommer du og sier

BTW han valgte Xbox.

 

Og så kommer han selv og sier at han driter i hele greia. Hvorpå du kommenterer med

Det burde du oxo!

Hvorfor burde han driter i både PS2 og Xbox da Fanta Boy? Burde han velge GameCube eller hva er det du mener?

 

Og jeg venter fortsatt på en forklaring på hvordan du "runnet Final Fantasy X på 5-6 timer" :ermm:

Han sa i en post her, at han kjøpte Xbox, NÅ sa han at han dreit i det, nei, jeg mener ikke at han skal kjøpe GC, han velger selv, og han velger ingenting. OFFTOPIC:Jeg runna FFX på 5-6, jeg må ha et talent, og jeg syntes spillet var rimelig kjedelig etter du har runna greia

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...