Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 har heller aldri skjønt poenget med Halo...FPS spill hører hjemme på pc, ev. en ps2 med mus og tastatur Men ikke på X-box med mus og tastatur? Nei, fordi (nesten) ingen spill på xbox støtter dette, men drøssevis på ps2 har den innebygde muligheten.... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 har heller aldri skjønt poenget med Halo...FPS spill hører hjemme på pc, ev. en ps2 med mus og tastatur Men ikke på X-box med mus og tastatur? Nei, fordi (nesten) ingen spill på xbox støtter dette, men drøssevis på ps2 har den innebygde muligheten.... Seriøst? @toeblast: GT3 er ett fantastisk oppskrytt spill. Skjønner ikke hvordan du kan mene at hvis man har spilt det, så har spilt alt innen for generen. GT3 er langtekkelig, urealistisk, og egentlig kjedelig i lengden. Håper GT4 blir bedre. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ALLE spill er bedre på Xbox og på PC Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ALLE spill er bedre på Xbox og på PC Fonzie.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ALLE spill er bedre på Xbox og på PC Jeg hadde ikke hatt noe imot om du i det minste hadde PRØVD å grunngi meningene dine litt. Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg ville kjøpt PS2.. Jeg har alle tre konsollene og det er PS2 jeg bruker mest, selv om jeg ikke spiller så mye spill egentlig. Det eneste spillet jeg spiller er Pro Evolution Soccer 3 / Winning Eleven 7 International (amerikansk utgave) noen ganger alene men oftest mot en venn. Dette spillet er faktisk umulig å bli lei av.. Helt konge. Pisser over alle FIFA spillene og alle andre også for den sags skyld. Venter seff. på MGS3 og GT4 dah... Endret 9. juni 2004 av fluke2k Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ALLE spill er bedre på Xbox og på PC Jeg skal være enig at de fleste spill er bedre på pc, men jeg vil ikke si at alle spill er bedre på f.eks xbox. Mener du at f.eks Final Fantasy er bedre på pc en på PS2? Grand Turismo er også et spill som er bedre på PS en på xbox. Du kan jo ikke si at fighting spill er bedre på pc, siden man som regel trenger en konsoll for å spille fighting spill. Men som nevnarion sier hadde det vært veldig fint om du faktisk kunne grunngi hvorfor du kommer med en sånn uttalelse. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 har heller aldri skjønt poenget med Halo...FPS spill hører hjemme på pc, ev. en ps2 med mus og tastatur Men ikke på X-box med mus og tastatur? Nei, fordi (nesten) ingen spill på xbox støtter dette, men drøssevis på ps2 har den innebygde muligheten.... Seriøst? @toeblast: GT3 er ett fantastisk oppskrytt spill. Skjønner ikke hvordan du kan mene at hvis man har spilt det, så har spilt alt innen for generen. GT3 er langtekkelig, urealistisk, og egentlig kjedelig i lengden. Håper GT4 blir bedre. Ja, seriøst Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Da må jeg spørre hva f*** man skal med tastatur og mus på konsoll? Etter min mening hører slikt hjemme på en PC! (med mindre man har installert linux eller annet os seff... ) Muligens at du mener at fps spill hører hjemme på PC, men det er veldig mange andre som ikke mener det (personlig nyter jeg fps spill både på PC og på xbox, vi snakker da seff om to forskjellige spillopplevelser som etter min mening er like gode...). er liksom litt letere å spille fps spill på konsoll mot noen kompisser enn å sitte sammen å knote på samme tatstaturet på PC-en... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Etter min mening så SKAL fps spilles med mus og tastatur. Håndkontroll går bare ikke på de spillene. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Javel, det er din mening... Uansett kan det vel ikke være behagelig (og ergonomisk som noen nevnte tidligere...) å sitte i sofaen og sitte og knote med tastatur og mus? man må ha et skrivebord og en kontorstol før det skal bli overhodet litt behagelig i lengden... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Etter min mening så SKAL fps spilles med mus og tastatur. Håndkontroll går bare ikke på de spillene. I got two words for ya mista Metroid Prime Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har heller aldri nevnt noe om mus og tastatur til konsoll. Og Fanta Boy, slutt å bruk den wannabe-wakka-engelsken din på meg. Det funker ikke. And, by the way, I got two words for ya mista Metroid Prime that was 9 words, not two. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Dere kan jo prøve å spille CS med Xbox klumpen. Sikkert mye bedre en tastatur og mus kan jeg tenke. Man klarer sikkert å sikte mye bedre en det man kan med mus.(Nå har jeg ikke spilt CS så veldig mye, men har fått med meg såpass at en god mus er tingen for å lykkes) Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Dere kan jo prøve å spille CS med Xbox klumpen. Sikkert mye bedre en tastatur og mus kan jeg tenke. Man klarer sikkert å sikte mye bedre en det man kan med mus.(Nå har jeg ikke spilt CS så veldig mye, men har fått med meg såpass at en god mus er tingen for å lykkes) fps spill på konsoll varierer jo litt for hvordan man klarer å lege opp gameplayet oxo da, har ikke prøvd CS på xbox enda, men kan sikkert prøve det etter eksamen skal gi tilbakemelding da Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Dere kan jo prøve å spille CS med Xbox klumpen. Sikkert mye bedre en tastatur og mus kan jeg tenke. Man klarer sikkert å sikte mye bedre en det man kan med mus.(Nå har jeg ikke spilt CS så veldig mye, men har fått med meg såpass at en god mus er tingen for å lykkes) Jeg er en cs spiller og spiller det med mus og tastatur som da er ganske logisk. Jeg har også spilt cs på xbox noe som jeg mener er noe av det værste jeg har vært borti. For meg var det et helt anna spill. Jeg hadde ikke treft en sjøen om jeg så hadde vært under vann. Jeg takkler rett og slett ikke den stygge håndkontrollen på fps spill. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Håndkontroll eller mus og tastatuer og jo også bare smak og behag! Men for å få inn et pluss finnes det jo ikke cheating på xbox da (gotcha:p) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Finnes ikke cheating? Nei ikke foreløpig kanskje. Men med internett og alle de nedlastingsmulighetene på Xbox så forundrer det meg ikke om det blir. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Finnes ikke cheating? Nei ikke foreløpig kanskje. Men med internett og alle de nedlastingsmulighetene på Xbox så forundrer det meg ikke om det blir. Men for nå står det som en god + Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg