Gå til innhold

XBox VS. PS2


Anbefalte innlegg

Starcraft_RULES:

Du sier at når barna ble spurt hva de ønsket seg til jul, så sa de PS2. Okey, men det viser vel at PS2 er mest populær da!

Du sier at det er vanskelig for Xbox å nå ut til kjøperne, men da er det vel egentlig konkludert en gang for alle. PlayStation2 er vinneren på markedet. Slik er det.

Og dere sier at grunnen er at Xbox kom mye senere enn PS2. Okey, vi vil i nær framtid se om den unnskyldningen duger.

Neste generasjons konsoller (PS3, Xbox 2 og GameCube 2) kommer ut på markedet noenlunde likt. Det kan til og med hende at PS3 kommer senere enn Xbox2. Så da vil vi se hvem av de tre som kaprer markedet best.

Merk mine ord nå, og husk dem. Om et par år kan vi sammenligne, og se om unnskyldningen var god nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Starcraft_RULES:

Du sier at når barna ble spurt hva de ønsket seg til jul, så sa de PS2. Okey, men det viser vel at PS2 er mest populær da!

Du sier at det er vanskelig for Xbox å nå ut til kjøperne, men da er det vel egentlig konkludert en gang for alle. PlayStation2 er vinneren på markedet. Slik er det.

Og dere sier at grunnen er at Xbox kom mye senere enn PS2. Okey, vi vil i nær framtid se om den unnskyldningen duger.

Neste generasjons konsoller (PS3, Xbox 2 og GameCube 2) kommer ut på markedet noenlunde likt. Det kan til og med hende at PS3 kommer senere enn Xbox2. Så da vil vi se hvem av de tre som kaprer markedet best.

Merk mine ord nå, og husk dem. Om et par år kan vi sammenligne, og se om unnskyldningen var god nok.

Skal ikke glemme det!

 

PS3=herlighet.... :D

Lenke til kommentar
Starcraft_RULES:

Du sier at når barna ble spurt hva de ønsket seg til jul, så sa de PS2. Okey, men det viser vel at PS2 er mest populær da!

Du sier at det er vanskelig for Xbox å nå ut til kjøperne, men da er det vel egentlig konkludert en gang for alle. PlayStation2 er vinneren på markedet. Slik er det.

Og dere sier at grunnen er at Xbox kom mye senere enn PS2. Okey, vi vil i nær framtid se om den unnskyldningen duger.

Neste generasjons konsoller (PS3, Xbox 2 og GameCube 2) kommer ut på markedet noenlunde likt. Det kan til og med hende at PS3 kommer senere enn Xbox2. Så da vil vi se hvem av de tre som kaprer markedet best.

Merk mine ord nå, og husk dem. Om et par år kan vi sammenligne, og se om unnskyldningen var god nok.

 

Jeg sa at PS2 hadde en fordel...

"Om et par år kan vi sammenligne"

Emmm...det er jo det jeg sier, så der blir vell heller merk mine ord....

Poenget mitt er, at til neste generasjon konsoller har alle et ganske likt utgangspunkt

Edit:Korte ned på teksten

Endret av Starcraft_RULES
Lenke til kommentar

Selvsagt vil det finnes folk med peiling som av en eller annen grunn kjøper PS2 isteden for XBOX. Disse hadde spillutvalg som sitt hovedargument. Men den røde tråden var at svært mange av de som møtte opp i butikken ikke hadde peiling på spillkonsoller og kun hadde hørt om Playstation og Nintendo.

Lenke til kommentar
Faen, hør på deg selv da. Til og med du LiaLoco vet godt at GTA ikke var eneste grunnen til at PS2 solgte så bra.

Og dette med de "MYE BEDRE VIBRASJONS-MULIGHETENE" til Xbox. Hva skal du ha så mye vibrasjon for da? Jeg vil helst slippe å tenke tanken engang. :hmm:

 

Og når du sier at

Hvis du vil finne ut forskjellen på grafikken på PS2 og XBox er det bare å sammenligne på samme spill, det har jeg gjort med PS2 - Nintendo GameCube - Xbox -på spillet Matrix

 

For siste gang: Du kan ikke sammenligne grafikkforskjellen på de tre konsollene utifra ETT eneste spill. Alle spill har forskjellig grafikk og forskjellig kvalitet.

 

Xbox hadde best grafikk

NG hadde nest best

PS2 fikk tredjeplassen

I følge hvem? DEG. Men deg er det ingen som gidder å høre på og bry seg om skjønner du lille venn.

 

Men PS2 er slett ingen dårlig konsoll, den har massevis av orginale og uorginale tilbehør, billige spill og har DVD mulighet.

Nå fikk du det nesten til å høres ut som Xbox ikke hadde DVD :p

 

men det er det ikke lenger, fordi når er GTA på begge konsoller.

Eh...ja helt til San Andreas kommer ja.....

:w00t:

 

Hilsen en som ser på mer enn god grafikk

 

Edit: Samma for deg hva jeg edita vel...

Faen ta deg selv a! Jeg sier bare mine meninger jeg, og jeg har rett til å mene hva jeg vil, og jeg mener at du er en liten tulling. Jeg sier sannheten og hva jeg mener, og det har jeg rett til.

 

Har jeg sagt at eneste grunnen var GTA? Nei, jeg dro bare opp ett eksempel på ett spill, som de hadde solgt mange konsoller, det er jo også mange andre som f.eks Gran Turismo, Final Fantasy o.l.

 

Selvfølgelig har vibrasjons-muligheter mye å si, fordi da føler man seg mer inn i spillet, og desto morsommere blir det, bedre å ha vibarasjons-muligheter enn å IKKE ha :roll:

 

For siste gang, har jeg sagt at jeg har bare sammenlignet de forskjellige konsollene på bare ett spill? NEI, jeg dro bare ett eksempel på bare ett spill, jeg har sammenlignet de forskjellige konsolle på disse spillene: Hitman, Fifa 2003 2004, Splinter Cell, Ghost Recon, Need For Speed Hot Pursit og Underground, James Bond Everything Or Nothing, og nylig EURO 04. På hver og ett spill, hadde XBox grafikk, du kan godt prøve selv og se.

 

Jeg sa bare min mening, jeg har ikke sagt at folk skal høre på meg? har jeg vel? NEI, det har jeg ikke, jeg bare rangerte konsollene etter min mening. Kansje fordi noen folk, hører på meg, trenger du ikke å sippe lillegutt.

 

 

Så fint for deg at hørtes ut som XBox ikke hadde DVD, fordi folk VEIT at XBox har det og har mer DVD muligheter oxo :p

 

Åja, San Andreas kommer på begge konsoller ja :p

 

Jeg tenker ikke bare på grafikk, men tro hva du vil, jeg bryr meg ikke.

Lenke til kommentar

:p Litt sinna idag? Ja du har nok rett i at jeg er en liten tulling ja. Og om du er litt sinna på meg så er det veldig fint.

Faen, jeg elsker å provosere

 

Jeg sier sannheten og hva jeg mener, og det har jeg rett til.

At du sier hva du mener er helt sikkert, men om du sier sannheten kan vel diskuteres. Så vidt jeg vet så finnes det ikke noen klar fasit på hva som er best av Xbox og PS2.

 

Edit:

Og Starcraft_RULES:

Selvsagt skal jeg merke dine ord. Vi er vel begge enige om at konsollene har et likt utganspunkt i neste generasjon. Så da får vi nå bare vente og se da hvordan det går.

Men du sier at PS2 kanskje må si fra seg tittelen som "verdens mest solgte dvd-spiller"

:p

Xbox må gjerne for meg ha den tittelen. Folk kjøper ikke PS2 for å se på DVD.

PS2 vil nok heller være "verdens mest solgte konsoll"

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Hvis jeg stapper masse av den nyeste hardwaren i en plastboks, kaller den "uberkasse" og sender den ut på markedet, blir det da den beste konsollen?

Nei, det blir den ikke! Så hardware argumentet til Xbox fanboys er bare å forkaste!

 

Hva har Xbox å skryte av bortsett fra:

1. Halo (som jeg kan spille multiplayer på PC)

2. Et par "bra" bilspill (som er verdens mest nyskapende spillgenre)

3. SWKOTOR (Først på Xbox, men var jo ikke no prob å spille på PCn min)

4. Ninja Gaiden(Blir for vanskelig for Xbox fanboys)

5. Xbox Live(Online spiller jeg på PC, konsoll er for singleplayer og 2 player)

6. Xbox Hardisk(Er ikke så vanskelig å skaffe HD til PS2, men trenger jeg det?)

7. Den J**** chipen(bekjente av meg chippet sin Xbox for 2k slik at han kunne ha spill som Barbies rideskole lett tilgjenlig)

8. "Best" Grafikk(spar meg for dumheter)

9. "bra" håndkontroll(hvis man liker stor og klumpete, den krever faktisk 3 hender)

 

Hva har PS2 å skryte av:

1. Final Fantasy(Ingen over og ingen ved siden)

2. Tekken(Tekken er Tekken)

3. Jak and Daxter(Underholdning for små og store)

4. GTA(Til hvilken konsoll har GTA solgt mest?)

5. Eye toy(Finner ikke noe lignende på Xbox)

6. Design(PS2 silver er jo helt ekstrem)

7. Håndkontroll(Den ER bedre en Xbox sin og vibrerer som bare f*** i FFX)

8. Memorycard(Lett å ta med seg, slik jeg kan spille på FFX saven min når jeg er hjemme på ferie slik som nå)

9. Laget av Sony(Man må jo bare beundre japanesere)

 

Nei det er ikke lett å være eier av den beste konsollen! Den beste konsollen er den som gir deg de beste spillene, i midt tilfellet så er det Final Fantasy, GTA, og andre spill som gjerne har lang holdbarhet og bra gameplay. I andre sine tilfeller så er det gjerne nyskappende bilspill som er tingen, da er vel Xbox tingen siden nyskapende bilspill er synonymt med bra grafikk. Selv mener jeg at hvis man har spilt GT3 så har man spilt alt innenfor genren.

 

 

PS2=Peiling

Xbox=Ikke peiling

Lenke til kommentar

lol, noe av det værste jeg har sett! :laugh: Må være dagens!

 

La først mærke til bildet, så tonen over inlegget. Passet ganske bra sammen gitt. Selv om man ikke er så alt for gammel trenger man ikke skrive som en littt snørrunge. Går ann å ha en litt alvorlig tone. Til og med lillesøstra mi greier å heve seg over det der.

Greit nok du har "meninger", men man skal lete seg til døde om man skal finne noen argumenter i det innlegget.

 

Innlegget ditt blir et lengre "ps2/xbox/gc/pc er best - inlegg". Totalt uten mening.

Lenke til kommentar

Snørrunge, og det prater du om JoaJoa.

Sannheten er bare at dere Xbox-fans ikke vil innse alle fordelene ved en PS2. Dere vil rett og slett ikke se alle de gode spillene, den utrolige kontrolleren og det vakre designet.

Det eneste dere ser er onlinechips og "Halo Halo, jeg er en ninja fra mars"

Lenke til kommentar

Du tar grundig feil vet du.

 

Hva har Xbox å skryte av bortsett fra:

1. Halo (som jeg kan spille multiplayer på PC)

 

Det var ganske ille porta til pc. Man kan også spille online på xbox.

 

2. Et par "bra" bilspill (som er verdens mest nyskapende spillgenre)

 

De er ganske bra ja.

 

4. Ninja Gaiden(Blir for vanskelig for Xbox fanboys)

 

Kom igjen da, skjerp deg.

Det er et bra og underholdende spill. Og ja det er vanskelig på very hard.

 

5. Xbox Live(Online spiller jeg på PC, konsoll er for singleplayer og 2 player)

 

Argumentet ditt holder ikke engang her.

Xbox Live er en kjempefunksjon, ikke engang prøv å feks si at ps2 sin er bedre her.

 

6. Xbox Hardisk(Er ikke så vanskelig å skaffe HD til PS2, men trenger jeg det?)

 

Ja, mye enklere med innebygd harddisk enn minnekort da. ++ At det er gratis da.

Der kan du også lagre musikk (og alt annet om du har chippet).

 

8. "Best" Grafikk(spar meg for dumheter)

 

Fakta det da. Du kan få bedre grafikk på Xbox enn ps2.

 

9. "bra" håndkontroll(hvis man liker stor og klumpete, den krever faktisk 3 hender)

 

Noen liker den, dessuten har du S-controllen. Her vet du ikke engang hva du snakker om.

 

 

 

Nå PS2 argumentene:

 

1. Final Fantasy(Ingen over og ingen ved siden)

 

Din mening, ingen annen sin.

Det er ikke et skikkelig argument.

 

2. Tekken(Tekken er Tekken)

 

Fortsatt bare din mening. Men prøv Soul Caliber og Dead or Alive 3.

 

5. Eye toy(Finner ikke noe lignende på Xbox)

 

Den får du.

 

6. Design(PS2 silver er jo helt ekstrem)

 

Sukk. Din mening. Jeg synes selv at XboX silver er sååå mye bedre.

 

7. Håndkontroll(Den ER bedre en Xbox sin og vibrerer som bare f*** i FFX)

 

Tror faktisk at Xbox sin vibrer mer, S-controllen er sååå god.

 

8. Memorycard(Lett å ta med seg, slik jeg kan spille på FFX saven min når jeg er hjemme på ferie slik som nå)

 

Det er mer praktisk med harddisk ++ det finnes minnekort til xbox også.

 

9. Laget av Sony(Man må jo bare beundre japanesere)

 

Det er et minus -. Sony laget SWG OG EQ.

 

 

Konklusjon du har 1 godt argument.

Neste gang, prøv og ikke få meningene dine til og se ut som argumenter.

Lenke til kommentar

Det stemmer at du kan spille Halo på PC-en ja, men hvis du har prøvd det burde du vite at det ikk kjører hva jeg vil kalle optimalt på PC-en pga. av en litt dårlig portering (eller hva de nå har gjort...), dessuten tokk det jo en liten stund mellom det kom ut på xbox til det kom på PC da...

Et par bra bilspill, med andre ord har xbox etter min mening de beste bilspillene, her kommer blant annet xbox sine grafisk fordeler frem...

At ninja gaiden er for vanskelig for deg betyr ikke at andre ikke klarer spillet, selv finner jeg stor glede å spille spill som man faktisk må tenke litt på!

Ja du har internett på PC, men nå snakker vi ikke om PC gjør vi vel??? Såvidt jeg har klart å lese så handler denne tråden om konsoll! Og der er det ikke til å komme unna at xbox har en mye bedre onlinetjeneste en det PS2 har! Om du velger å bruke den eller ikke er ditt valg men man har i allefall muligheten. Er jo tross alt ganske mange som benytter seg av tjenesten så det er tydeligvis ikke alle som deler din oppfatning...

Om du trengr hardisk eller ikke får være opp til deg, selv syntes jeg det er sabla praktisk, så slipper jeg å drive å putte i memorycard hele tiden.

Hvis kompissen din har betalt 2000 kroner for bare chippingen (uten hardisk) har han blitt lurt! Det er ikke xbox sin feil er det vel? Personlig har jeg chippet xbox og det kostet med 440 kroner (inkl. frakt). Hvis din venn ønsket å ha barbies rideskole lett tilgjengelig var det hans prioritering!

Best grafikk, definitvt! Skjønner at du ikke liker å høre om det men det skjuler ikke fakta. Du sier det ikke spiller så stor rolle? Muligens ikke, men det er fortsatt en fortdel og man merker det i spill som er gitt ut for begge konsollene.

Bra handkontroll, så absolutt! Eneste som slår håndkontrolleren til xbox er den til GC! Personlig har jeg relativt stor hånd og syntes begge kontrollene til xbox passer meg veldig bra! Nå har jo faktisk xbox to offisielle kontrollere i to forskjellige størrelser, så vidt meg bekjent har PS2 kun 1 størrelse.

 

Jepp PS2 har så definitivt FF, og hvis dette er et spill man forguder så kjøper man seff PS2!

Tekken er sikkert greit det, men liker personlig bedre spill som soul calibur 2 og evt. DOA3. men tekken er et greit spill det også... (det kommer jo ann på hva man liker...)

Jak and Daxter kjenner jeg ikke til så skal ikke uttale meg om det, ser ikke bort ifra at det kan være bra...

GTA har solgt mest til PS2 ja, ganske logisk når man tenker på at det er flere PS2 konsoller en xbox konsoller :ermm:

Eye toy har vi nok ikke nei, men savner vi det? (jeg gjør det ikke, men ser ikke bort ifra at andre gjør det...)

Design, det "evige" dilemaet... jeg bare må spørre, hva f*** har design med hvilken konsoll som er best? Dere sier at grafikken ikke spiller noen rolle, jeg vil si at den lille forskjellen i design spiller ENDA mindre rolle... hvem faen sitter å stirrer på PS2-en anyway??? jeg vet ihvertfall at når jeg spiller stirrer jeg på TV-en...

personlig har jeg knapt prøvd noen verre kontroll en PS2 sin! Ser ikke bort ifra at det har noe med å gjøre at jeg kan ha litt store fingre men da syntes jeg det er dårlig sony ikke har tatt hensyn til dette...

Har jo memorycard til xbox og da, personlig bruker jeg hardisken og syntes den er mye greier å ha med (mindre sjanse for å glemme den igjen også liksom...). Hvis jeg skal bort til noen kompiser med noen saved har jeg ikke noe probem å sende de til PC-en via ftp og så evt. sende dem til noen kompisser med xbox (alle jeg kjenner med xbox har moddet den...).

Laget av sony, vet at sony lager bra TV-er men... hvis man velger konsoll utifra hvem som har lagd den syntes jeg det blir feil... (isåfall ville jeg heller valgt nintendo sin GC, ettersom niontendo har lengst erfaring med å lage konsoller...)

 

Ellers syntes jeg det var interessant med den undersøkelsen som du hadde overLoad! men som du sier så fins det jo selvfølgelig unntak fra "regelen" (vil ikke kalle det noen regel egentlig...).

 

edit: Zindre- var nok litt tidligere ute enn meg :)

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar

xbox:

 

 

Harddisk, xbox media center.

bedre ytelse, bedre online, ninja gaiden.

 

 

chippa, så er xbox TEH ULTIMATE.

 

 

eneste PS2 har som ikke xbox har er de exclusive titlene.

GTA 3 og Vice er bedre på xbox. Masse grafikk-oppdatering, f.eks...

grunnen til at de har solgt mer på PS2 er jo ganske enkelt fordi det har vært ute lengre på PS2.

Lenke til kommentar
Snørrunge, og det prater du om JoaJoa.

Sannheten er bare at dere Xbox-fans ikke vil innse alle fordelene ved en PS2. Dere vil rett og slett ikke se alle de gode spillene, den utrolige kontrolleren og det vakre designet.

Det eneste dere ser er onlinechips og "Halo Halo, jeg er en ninja fra mars"

Og det eneste dere sier er.

 

Det er dårlig med mange muligheter.

 

 

For å utrykke det som en CS 14iss. GG PWWNED!

Lenke til kommentar
Snørrunge, og det prater du om JoaJoa.

Sannheten er bare at dere Xbox-fans ikke vil innse alle fordelene ved en PS2. Dere vil rett og slett ikke se alle de gode spillene, den utrolige kontrolleren og det vakre designet.

Det eneste dere ser er onlinechips og "Halo Halo, jeg er en ninja fra mars"

PS2-fansen er ikke bedre til å innse fordelene ved Xbox heller! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Snørrunge, og det prater du om JoaJoa.

Sannheten er bare at dere Xbox-fans ikke vil innse alle fordelene ved en PS2. Dere vil rett og slett ikke se alle de gode spillene, den utrolige kontrolleren og det vakre designet.

Det eneste dere ser er onlinechips og "Halo Halo, jeg er en ninja fra mars"

PS2-fansen er ikke bedre til å innse fordelene ved Xbox heller! :thumbdown:

Akkurat!

 

Nevnarion, Mulig du ser på meg som det ja, ser ikke akkurat på deg som jesus jeg heller. Du holder bare pågrunn av prinsipp med ps fans, uansett hvor usaklig de skriver. Det er ikke akkurat reklame for ps-siden. Jeg kommer iallefall med saklige argumenter innimellom.

 

Du er ikke serlig saklig når du plasserer alle i samme bås. Selv om noen her snakker for xbox, så er det ikke alle jeg er enig med, både når det gjelder argumenter og synspunkter. Det er langt ifra alle som roper "onlinechips og "Halo Halo, jeg er en ninja fra mars" , ingen faktisk.

 

 

Men det "veddemålet" ders kan dere bare glemme. Når xbox vinner og ps går konk så sier dere ps er best og ruler, så blir dere xbox-skapspillere alle mann :thumbup:

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar
Du tar grundig feil vet du.

 

Hva har Xbox å skryte av bortsett fra:

1. Halo (som jeg kan spille multiplayer på PC)

 

Det var ganske ille porta til pc. Man kan også spille online på xbox.

 

2. Et par "bra" bilspill (som er verdens mest nyskapende spillgenre)

 

De er ganske bra ja.

 

4. Ninja Gaiden(Blir for vanskelig for Xbox fanboys)

 

Kom igjen da, skjerp deg.

Det er et bra og underholdende spill. Og ja det er vanskelig på very hard.

 

5. Xbox Live(Online spiller jeg på PC, konsoll er for singleplayer og 2 player)

 

Argumentet ditt holder ikke engang her.

Xbox Live er en kjempefunksjon, ikke engang prøv å feks si at ps2 sin er bedre her.

 

6. Xbox Hardisk(Er ikke så vanskelig å skaffe HD til PS2, men trenger jeg det?)

 

Ja, mye enklere med innebygd harddisk enn minnekort da. ++ At det er gratis da.

Der kan du også lagre musikk (og alt annet om du har chippet).

 

8. "Best" Grafikk(spar meg for dumheter)

 

Fakta det da. Du kan få bedre grafikk på Xbox enn ps2.

 

9. "bra" håndkontroll(hvis man liker stor og klumpete, den krever faktisk 3 hender)

 

Noen liker den, dessuten har du S-controllen. Her vet du ikke engang hva du snakker om.

 

 

 

Nå PS2 argumentene:

 

1. Final Fantasy(Ingen over og ingen ved siden)

 

Din mening, ingen annen sin.

Det er ikke et skikkelig argument.

 

2. Tekken(Tekken er Tekken)

 

Fortsatt bare din mening. Men prøv Soul Caliber og Dead or Alive 3.

 

5. Eye toy(Finner ikke noe lignende på Xbox)

 

Den får du.

 

6. Design(PS2 silver er jo helt ekstrem)

 

Sukk. Din mening. Jeg synes selv at XboX silver er sååå mye bedre.

 

7. Håndkontroll(Den ER bedre en Xbox sin og vibrerer som bare f*** i FFX)

 

Tror faktisk at Xbox sin vibrer mer, S-controllen er sååå god.

 

8. Memorycard(Lett å ta med seg, slik jeg kan spille på FFX saven min når jeg er hjemme på ferie slik som nå)

 

Det er mer praktisk med harddisk ++ det finnes minnekort til xbox også.

 

9. Laget av Sony(Man må jo bare beundre japanesere)

 

Det er et minus -. Sony laget SWG OG EQ.

 

 

Konklusjon du har 1 godt argument.

Neste gang, prøv og ikke få meningene dine til og se ut som argumenter.

Nå la jeg vel egentlig ikke skjul på at det var MINE meninger, og ikke verdensgjeldende argumenter jeg kom med. En diskusjon som denne er jo basert 99% på hva hver enkelt person mener. Kanskje noen kan henvise til den store majoriteten av poster i denne tråden som inneholder gyldige argument. Kan du det skal jeg sende en femmer i posten til deg!

 

Kan man spille Halo via Xbox live? Det viste jeg ikke

 

Når det gjelder bilspill så forstår du tydligvis ikke hva jeg mener om dem!

 

Ser på Ninja Gaiden som et spill for HC gamers, og ikke Casual gamers som er glad i bilspill(de fleste Xbox eiere)

 

At Xbox live er bedre en PS2 online er basert på dine meninger, men Online er forsatt best på PC

 

Det er vel mye bedre med en hardisk som du kan frakte med deg(PS2 sin)

 

Du KAN få bedre grafikk, det vil jo ikke si den er bedre!

 

PS2 kontrollen er mer "ergonomisk riktig"(bare spør en ergonomi ekspert)

 

Tror du interiør designere ville valgt en Xbox eller en PS2?

 

Mye vibrasjon er sikker bra for jenter, men jeg trenger ikke en dildo som håndkontroll

 

Det at Sony lager dårlige spill har alt med deres kvalitet på spillkonsoller å gjøre. Tror heller ikke at det var soe som laget EQ, var vel Verant som stod bak produksjonen. EQ er/var vel verdens mest populære mmorpg , så å stå bak dette produktet må jo være negativt.

 

Når det gjelder chippen på Xboxen så er vel ikke det et så veldig gyldig argument!

Om jeg hadde hatt ressurser skulle jeg sikkert klart å "moddet" min PS2 om til et monster som har bedre grafikk en Xbox.

 

Spørsmål til slutt: Prøvde du å parodiere meg?

Lenke til kommentar

Xbox må gjerne for meg ha den tittelen. Folk kjøper ikke PS2 for å se på DVD.

PS2 vil nok heller være "verdens mest solgte konsoll"

ja selvsagt vil de være (og er) verdens mest solgte kosoll, men det var egentlig det jeg mente, brukte bare et litt merkelig ordvalg

Altså: PS må da kanskje gi fra seg tittelen "verdens best-sellgende konsoll"

Lenke til kommentar
Jeg venter på Fable, Halo syns jeg ikke noe særlig om, eneste bilspillene som interreserer meg er Rush 64 og Trackmania, hvorfor er det slik ?

Fortell meg om alle xboxen sine flotte og alltid revlusjonerende spill.  :)

Hvis jeg skal nevne noen spill som kan interessere deg må jeg nesten vite litt mer om hvilken genre du liker, hvis du liksom generelt ikke liker bilspill er det ikke noe poeng å ramse opp alle de...

Et par spill jeg har spilt i det siste som jeg har syntes vært gode spill (en del av dem er til andre konsoller og...) er Beyong good & evil, Soul Calibur 2, Rallisport Challenge 2 (som jeg skjønner du ikke liker...), Ninja Gaiden, hvis du liker James Bond kan jo Everything or nothing anbefales (selv syntes jeg det spillet var litt midt på treet men, spesielt ettersom alle banene var "enkle" untatt siste brettet...).

Disse spillene er spill som jeg har spilt i det siste, er ikke så stor liste men det skyldes at jeg er midt oppe i eksamen nå :thumbdown:

 

Ang. designet så mener jeg det nesten er uvesentlig, og hvis jeg hadde valgt konsoll etter design tror jeg nesten heller at jeg ville kjøpt en GC enn en PS2.

Ang. kontrollen så lurer jeg på hvor du har fått vite at ps2 sin kontroll er mest ergonomisk. En link hadde vært supert... Personlig får jeg nærmest krampe etter en times spilling på PS2 (og det skyldes ikke vibrasjonsmulighetene :p).

Personlig har jeg alltid syntes at GC sin kontroll var mest ergonomisk men, den er ihvertfall den jeg syntes er mest behagelig, men merker ikke så stor forskjell ned til xbox kontrolleren...

 

Nå er det jo slik da toeblast at det er noe vanskeligere å modde en PS2 enn en xbox (derfor koster det mer og, men uansett...), dessuten er jeg svært interesert i hvordan du skal få hardwaren til å bli bedre samtidig som d skal spille PS2 spill på den? Husk at ps2 spillene er skreddersydd til akkurat den hardwaren som er i PS2-en!

 

Hva mener du forresten at det er mye bedre med enn hardisk som man kan frakte meg seg?? tenker du da på memorycard??? Isåfall så burde du fått med deg at det også finnes til xbox som sagt... men hvor ofte tar du virkelig med saves og liknende til kompisser... hvis man da absolutt trenger en memorycard engang trenger man bare å kjøpe en til xbox mens jeg tipper du må ha flere til PS2-en for å få plass til alle savesene...

 

Hva mener du med at de fleste xbox eiere er folk som kun spiller bilspill?? :wow:

Ok jeg spiller rallisport 2 men jeg spiller da også andre spill, men det kan være gøy å fyre opp et bilspill og liknende hvis noen kompisser dropper innom ettersom det er litt morsommere å spille sammen en at de sitter og stirrer på at jeg spiller single player liksom!

 

edit: noen skriveleif ja... (sikkert flere...)

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...